• Fjerpje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-11 21:44
Beste mensen,

Thuis heb ik op dit moment een duo LNB maar zou ik graag een quattro LNB willen vanwege het feit dat het aan ontvangers in huis uitgebreid moet worden.

Mijn vraag aan jullie is wat zo'n beetje een kwalitatief goede quattro LNB is voor ontvangst van HDTV en evt 3D tv. Ik heb zelf al een beetje op Conrad rond gekeken maar kan er niet echt wijs uit worden wat nu zo'n beetje een goede LNB is.

Kunnen jullie me helpen? Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Fjerpje

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik heb er twee jaar geleden eentje gekocht bij conrad voor 70 euro. Staan 4 tuners op aangesloten en werkt perfect + uitstekende ontvangs (92-4% op Astra 19.2).

Hij heet "Smart Titanium quad-LNB digitaal met switch" bij Conrad, is nu wat goedkoper, maar ik vind het zeker het geld waard. Er zit ook een mooi afdekklepje in: zodra je de kabels vastgeschriefd hebt, schuif je het deel met het 'SMART'' logo naar buiten, waardoor de kabel extra beschermd is tegen het weer.

Er is ook een minder dure versie, maar deze heeft nog een tussenliggende switch nodig en kan niet van zichzelf 4 tuners voorzien van apart signaal.

Ik verplaats je trouwens even naar CEA, aangezien dit aankoopadvies betreft! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A