Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Overzichtpagina van mijn bookmarks

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 09:37

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Topicstarter
Ik ben blij dat de bookmarkfunctie weer werkt in het de nieuwe layout, maar ik heb een ander puntje m.b.t. de bookmarks om over te zeuren.

Naar mijn mening is de overzichtspagina met bookmarks een beetje onlogisch ingedeeld, zie printscreen.

Het zou logischer zijn, wanneer de lijst met bookmarks iets naar rechts zou staan, dan zou je direct veel meer bookmarks zichtbaar hebben, dus direct onder de tekst "172 bookmarks - Pagina 1 van 7". Komt naar mijn idee veel logischer over.(En het scheelt mij weer scrollen)
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/xpn1nl.jpg

Waarom? Omdat het kan!!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Bij mij staat die lijst met folders wel links van de bookmarks, dus dat lijkt me een bug. Vul het volgende lijstje eens in?
1. Bestemming
2. URL
3. De omschrijving & steps to reproduce
4. Je browserversie
5. Door jou gebruikte plug-ins
6. Besturingssysteem
Is een van deze punten niet van toepassing? Gewoon NVT neerzetten. ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Lolhozer

Lolhozer

Topicstarter
1. Bestemming ???
2. URL [url="[b]http://gathering.tweakers.net/forum/list_bookmarks[/b]"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_bookmarks[/url]
3. De omschrijving & steps to reproduce Link klikken, shortcut op taakbalk, Alt+B
4. Je browserversie Chrome (Net getest in Internet Explorer, daar is het wel OK)
5. Door jou gebruikte plug-ins ???
6. Besturingssysteem Win 7
Is een van deze punten niet van toepassing? Gewoon NVT neerzetten.

Het doet het dus wel goed bij Internet Explorer, maar die gebruiken is eigenlijk geen optie :). Misschien resolutie? Laptop draait op 1366x768.

[ Voor 3% gewijzigd door Lolhozer op 23-10-2012 23:20 ]

Waarom? Omdat het kan!!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:44
Ben je niet uitgezoomd? Ik krijg hetzelfde als ik uitzoom naar 90% of minder, vanaf 100% is er niks aan de hand.

The devil is in the details.

• Lolhozer

Lolhozer

Topicstarter
Verhip Hahn, scherp hoor. Inzoomen lost het probleem direct op. Maar zou misschien toch fijn zijn dat bij het uitzoomen de layout gelijk blijft.

Waarom? Omdat het kan!!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:44
Sowieso is T.net niet heel erg zoom-ready :+ Als ik naar 110% inzoom in Chrome, dan valt m'n username rechtsboven een stuk naar beneden en verschuift ook het pijltje. Op 120% is dat weer goed.

The devil is in the details.

• Lolhozer

Lolhozer

Topicstarter
Binnen Internet Explorer kan ik wel gewoon lekker zoomen wat ik wil, maakt niets uit.

Waarom? Omdat het kan!!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:58
We gaan wat meer rekening houden met zoomen :) ik sluit dit topic voor nu
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.