Heren,
Als ik op een +1 ofzo knop wil drukken rechts naast een reactie op de FP krijg in in mijn console van chrome de volgende melding:
Chrome is bij mij gewoon up 2 date, en ik heb behalve adblock en ghostery niets draaien.
Ik neem even aan dat jullie reacties+mod.js niet in hun lijsten voorkomt dus dat dit niet het probleem is.
zonder werkt het ook niet
ow btw:

edit2:
ow lol met zoekfunctie niet gevonden, maar ik zie hem nu gewoon in de lijst staan in Lieve Devvers..
sorry voor de dubbel
Als ik op een +1 ofzo knop wil drukken rechts naast een reactie op de FP krijg in in mijn console van chrome de volgende melding:
Chrome is bij mij gewoon up 2 date, en ik heb behalve adblock en ghostery niets draaien.
Ik neem even aan dat jullie reacties+mod.js niet in hun lijsten voorkomt dus dat dit niet het probleem is.
zonder werkt het ook niet
Uncaught TypeError: Cannot set property 'innerHTML' of null reacties+mod.js:6 PopupGenerator.register.setBoostCounter reacties+mod.js:6 PopupGenerator.register.createModBoost reacties+mod.js:6 PopupGenerator.register.afterInit reacties+mod.js:6 Popup general.js:58 get general.js:57 (anonymous function)
ow btw:
code:
1
| {modPowerrrr:null,modPowerrrrEnabled:true} |
edit2:
ow lol met zoekfunctie niet gevonden, maar ik zie hem nu gewoon in de lijst staan in Lieve Devvers..
sorry voor de dubbel
[ Voor 14% gewijzigd door BasieP op 23-10-2012 22:00 . Reden: dubbel ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.