BIOS fix voor K7M ergens te vinden?

Pagina: 1
Acties:

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Topicstarter
Mede OC'ers,

Redelijk wat van jullie zijn de gelukkige eigenaren van K7V's waarmee jullie, met die BIOS fix je L2 divider kan wegschrijven in de BIOS en zo lekker overklokken :)

H.Oda heeft echter nog steeds nix vrijgegeven voor de K7M en die gasten van WDSoft ook niet :(
Ik las laatst op dit forum een posting van een Tweaker en dat hij ergens een zooitje BIOS fixen is tegengekomen.

Ik (en velen tweakers met mij) zoek dus de fix voor een K7M. Iemand die ergens tegengekomen op het Almachtige Web?

specs | 3360wP met SE3000

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
FIX GEVONDEN!?!?!

Zie http://www.g7lij.co.uk /
Vandaag gepost op die site.

Het schijnt een DOS fix te zijn die je via je autoexec laat lopen voordat Windows opstart.

Het is mij onduidelijk of ie nu wat in de BIOS wegschrijft of niet. Zo niet, heb je er vlgs mij niet zoveel aan, want OC'en kan je dan ook met WCPUA2 en SoftFSB. Als het wel de BIOS omzet heb je er wel wat aan, wnat dan kan je met je GFD tenminste een stuk hoger komen zonder dat je L2 cache problemen gaat geven.

Wie heeft er tijd om 't overdag te proberen?

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
Okay, niemand reageerde op deze thread dus ik typ 'm zelf wel vol ;)

Blijkt dat dit proggie net zo werkt als WCPUA2 alleen schrijft het de L2 speed weg voordat WindHoos wordt gestart.

Nu moeten we dus nog langer wachten totdat ergens op het web de echte BIOS fix te vinden is. Ik heb 'm niet gevonden, helaas (zucht :( )