Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359940

Topicstarter
Geachte mede-tweakers,

Ik ben overgestapt op een sim-only abbo van Simpel (but come on, everybody makes wrong decisions in their lifes). Ja mensen, was ik hier maar nooit aan begonnen.
Ik heb dus ook een 500MB internetbundel, echter is dit met geen mogelijkheid werkend te krijgen op mijn iPhone 3GS (iOS 6).

Wat heb ik al geprobeerd:
- Via www.unlockit.co.nz een simpel (en ook t-mobile geprobeerd), een APN profiel importeren, dit is gelukt! Echter werkt mijn internet nog niet.
- Via de site van Simpel instellingen overzetten, dit werkt ook niet omdat de handleiding gebasseerd is op iOS 4
- Via iPhone-configuratieprogramma voor Windows, instellingen invoeren en importeren, dit lukt mij ook niet.
- De klantenservice van Simpel kan mij ook niet verder helpen (volgens mij bellen die nog met een Swing of misschien al wel met een 3310).

Ik heb geen idee hoe ik hier internet op moet krijgen, net als vele iPhone bezitters met mij.
Ook de BelCompany en The Phone House heb ik gevraagd, die zijn een half uur bezig geweest. Maar ook zonder resultaat.

Wie kan mij helpen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404361

helaas ben ik een ajaxhater dus heb ik geen zin om je te helpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404361

dat laatste was een grapje maar uhm heb je ook op mijnsimpel ¨activeer gprs¨ gedaan? volgens mij staat die niet standaard aan..

en simpel is idd een bad choice met 384/64 kbps snelheid op internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verbaast me niets als je nog geblokkeerd bent. Heb ik ook gehad. 1 belletje en het is opgelost en als je pech hebt kost je dat belletjes ook nog een hoop geld. Je instellingen staan gewoon goed en de snelheid is om te janken. En als je pech hebt duurt het nog 1 week voordat het is opgelost omdat er maar 1 of 2 personen bij die "technische" dienst zijn ofwel ze doen gewoon geen moer voor je.

Bij mij is het zakelijks zelfs dat ze 1 Mbit aanbieden en het is een 2 jarige contract terwijl bij het afsluiten nooit over de snelheid en contractsduur is gerept en nu mag ik het gaan bewijzen. Simpel, ben er klaar mee. Ik was ook bij mijn belplafond en het duurde 1 maand voordat ik weer gedeblokkeerd was.

Het is zelfs met Simpel zo dat simpele dingen als je voicemail op zondagochtend 7 uur 's ochtends zelfs resulteert als dat je geen verbinding kan krijgen. Zo simpel moet je het maken. TROEP dus en ja ik heb ook deze verkeerde beslissing gemaakt.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja... over Simpel is veel te zeggen,

Kijk bijvoorbeeld naar de Kassa uitzending van enkele weken geleden:

Spam, dus weg. Niet meer doen dus.

[ Voor 28% gewijzigd door janvanduschoten op 02-11-2012 13:35 ]