Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geluid kraakt een beetje na installatie Ubuntu

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb als voorlopige oplossing Ubuntu op een Externe HDD gezet, en daar kraakte mijn geluid al, maardacht dat het aan drivers lag, maar nu heb ik mijn recovery discs terug en win7 terug geinstalleerd maar het werkt nog niet zoals het moet, heb drivers geinstalleerd, alles, zelfs herinstalleerd maar nog steeds kraakt het bij muziek bv.
Het ruikt ook aan de linkerspeaker een beetje naar vuur ..

mvg

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hallo,

Onze glazen bol heb ik weer eens van onder het stof gehaald, maar het werkt nog niet zoals het moet, alles een keer afgeveegd maar nog verschijnt er geen antwoord in.
Het ruikt naar een erg magere topicstart.

Serieus:
Je vertelt ons niets over je PC, niets over welke versie Ubuntu (of drivers) je draaide, niets over wat voor geluidschip in je PC zit, niets over welke drivers je voor Windows 7 hebt en niets over wat voor speakers je hebt.

Daarbij komt dat Overige Hardware geen dumpbak is, vragen over audiodevices horen in Audio & HiFi, maar een inzetloze topicstart als deze kan ik niet met goed geweten verplaatsen. Dicht dus.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.