Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Feat] Youtube in breedbeeld

Pagina: 1
Acties:

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Aangezien inmiddels bijna alles in breedbeeld is tegenwoordig, is het ook niet een keer tijd om het standaard youtube formaat om te zetten naar breedbeeld ipv vierkant zoals nu.

Ik weet dat er hier al lang geleden topics over zijn geweest, maar ik kan ze niet vinden met de search.

[ Voor 23% gewijzigd door DarkShadow16 op 23-10-2012 14:51 ]

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Ik weet dat jullie het nog steeds heel druk hebben met alle aanpassingen, maar is het mogelijk een reactie te krijgen?

Verwijderd

Eerder een breedbeeld forum ;)

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:37

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

DarkShadow16 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 00:55:
Ik weet dat jullie het nog steeds heel druk hebben met alle aanpassingen, maar is het mogelijk een reactie te krijgen?
Die komt vanzelf een keer. Dit is ook vaker gevraagd. Ik heb liever dat de devvers bezig zijn met het fixen van dingen dan het reageren op feature requests met een relatief nutteloze "we kijken er naar" post ;)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:20
Wat mn collega zegt: we zijn erg druk, maar uiteindelijk wordt alles gelezen en op gereageerd. Zolang er nog geen slotje op zit is het topic nog niet afgehandeld :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Geen reactie zegt voor ons users niets. Een nutteloze reply met "bedankt voor je suggestie, we kijken er naar" is veeeeel beter dan geen reactie.

LinkedIn WoT Cash Converter

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

PcDealer schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:11:
Geen reactie zegt voor ons users niets. Een nutteloze reply met "bedankt voor je suggestie, we kijken er naar" is veeeeel beter dan geen reactie.
Dan ljkt het me ook veeeeel beter dat jij ook de FAQs leest ;)
moto-moi in "Lieve Devvers FAQ"
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

BtM909 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 23:45:
[...]

Dan ljkt het me ook veeeeel beter dat jij ook de FAQs leest ;)

[...]
Dat kan wel in een faq staan en die heb ik ook gelezen. Verklaar dan hoe het komt dat veel topics nooit meer worden beantwoord, maar er wel ontwikkelingen zijn? Ga jij die allemaal op afgehandeld zetten? Net zoals op de (niet meer voor ons toegankelijke) devtrack. Schitterende tool. Maar ik had een aantal issues waarop ik zelf voorstelde om te sluiten omdat het reeds was opgelost.

Dus nee, zolang er geen reactie komt, weten wij niet waar we (ik) aan toe zijn omdat wij niet in de hoofden van de devvers kunnen kijken of ze (1) uberhaubt dit topic hebben gezien, (2) wat er mee is gedaan of gedaan gaat worden en (3) of ze het al meteen met redenene afschieten.

Iedereen kan zich wel een topic herinneren waarin wordt geklaagd over te weinig feedback van mods/devvers/noem maar op.

LinkedIn WoT Cash Converter

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Zet gewoon zelf maten in je bericht qua video?
code:
1
[video=640,480]www.youtube.com/link[/video]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik dacht zelf dat dit al een tijdje geleden doorgevoerd was, maar toen ik net voor het eerst in maanden een video plaatste in NMe in "Anime (deel 23)" zag ik dat we nog steeds standaard een 4:3-postzegel (425x350) gebruiken voor YouTube. :P

Ik denk dat het een goed idee is om een breedbeeldresolutie te gaan gebruiken en daarbij de hoogte ongeveer gelijk te houden aan wat het nu is (640x360):
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=okapFtXWcqI]

...of beter nog: het gebruiken van de volle breedte van een post, dus overstappen naar 853x480. De video die ik gebruikte in de post waar ik naar link zou dan dit formaat hebben:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=okapFtXWcqI]

Eventuele problemen met het responsive design zijn potentieel op te lossen met deze link: http://avexdesigns.com/responsive-youtube-embed/

[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 03-04-2014 12:48 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb er eens een ticket voor aangemaakt ;)

Intentionally left blank

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:06
Mag ik mijn mening geven?

Persoonlijk vindt ik dat de video over de hele breedte storend werkt. Het zou dezelfde breedte aan moeten houden als voor tekst.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Vind ik ook, maar daar is nou eenmaal voor gekozen (voor media) :'(

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

NitroX infinity schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:30:
Mag ik mijn mening geven?

Persoonlijk vindt ik dat de video over de hele breedte storend werkt. Het zou dezelfde breedte aan moeten houden als voor tekst.
Afbeeldingen kunnen nu ook al over de hele breedte. Ik vond dat zelf ook vervelend uitzien met die vroeg afgekapte tekst en heb daarom de tekst zelf net zo breed gemaakt als de ruimte die elke post toch al krijgt. Leest iets minder prettig maar ziet er wat gebalanceerder uit dus ik ben happy. :+

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

BtM909 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:31:
Vind ik ook, maar daar is nou eenmaal voor gekozen (voor media) :'(
Nee, het is een optie. Je kan er nog steeds voor kiezen om plaatjes op 640 breed te embedden. Wellicht dat we 640 ook gewoon als default zullen aanhouden voor youtube embeds, maar dat is een keuze die ons productteam zal moeten maken :)

Intentionally left blank

• Misha
Over de gehele breedte vind ik ook niet helemaal lekker passen. Wat mij betreft houden we 640 aan :)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vind ik best, maar waarom past het dan voor plaatjes wel? :)

• Misha
Misschien vind ik dat ook niet voor de plaatjes passen? :+ :P

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Misha schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:45:
Misschien vind ik dat ook niet voor de plaatjes passen? :+ :P
Ik ook niet, maar 't is toch gedaan. :+ Ik hou zelf wel van consistentie en dan is het misschien lichtelijk vreemd als een plaatje "buiten de post" breekt en een video dat niet kan. :P

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

NMe schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:52:
[...]

Ik ook niet, maar 't is toch gedaan. :+ Ik hou zelf wel van consistentie en dan is het misschien lichtelijk vreemd als een plaatje "buiten de post" breekt en een video dat niet kan. :P
Wat mij betreft 'kan' een video dat ook, maar ik zou er default niet voor kiezen.

Intentionally left blank

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

crisp schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:38:
[...]

Nee, het is een optie. Je kan er nog steeds voor kiezen om plaatjes op 640 breed te embedden. Wellicht dat we 640 ook gewoon als default zullen aanhouden voor youtube embeds, maar dat is een keuze die ons productteam zal moeten maken :)
Klopt, maar ik bedoel: als ik een pic embed van 2000px breed, dan wordt het plaatje niet op 640 (standaard) weergegeven.

• Misha
Vanaf de volgende release zijn nieuwe video's in het machtige 16:9. Je kunt zelf instellen wat de breedte is van je video. Standaard is hij 640, maar wil je liever over de gehele breedte, dan kun je ook 800 invullen

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

d:)b

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Misha schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:58:
Vanaf de volgende release zijn nieuwe video's in het machtige 16:9. Je kunt zelf instellen wat de breedte is van je video. Standaard is hij 640, maar wil je liever over de gehele breedte, dan kun je ook 800 invullen
Als auteur van de post? Of wordt het een user-setting? :P

• Misha
Neuh, je kunt gewoon =800 bijv na video zetten. Hoogte berekent 'ie automagisch

En ja, =300 kan ook :P of 301, of 302 etc etc

[ Voor 28% gewijzigd door Misha op 05-05-2014 14:31 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Postzegelvideo's. \o/

Pagina: 1