Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarom is dit nieuws? Aldi-computer met quad-core

Pagina: 1
Acties:

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
nieuws: Medion voorziet nieuwe 'Aldi-computer' van AMD-quadcore

Quad-cores zijn er al een tijdje voor weinig geld te krijgen, en de rest is ook niet echt bijzonder.
En als het wel nieuwswaardig is waarom dan zo'n titel?

[ Voor 9% gewijzigd door Soldaatje op 23-10-2012 14:31 ]

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Idd, ik lees liever dit soort dingen op een tech-nieuwssite ipv het algemene marketing-nieuws:

Nieuw: Seasonic Platinum PSU Series 660W/760W

Intel's Haswell Architecture Analyzed: Building a New PC and a New Intel

Micron P320h PCIe SSD (700GB) Review

Maar ik ben dan ook geen doorsnee... :P

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Dat het ding op Windows 8 draait vonden we ook wel iets, dat heb ik verduidelijkt.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:18
Wilbert de Vries schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:43:
Dat het ding op Windows 8 draait vonden we ook wel iets, dat heb ik verduidelijkt.
Maar dan ook alleen dat het al op 26 oktober wordt verkocht. Er zijn namelijk vaak leveringsproblemen met nieuwe computers op release dates. Misschien zou de titel: "Medion voorziet nieuwe 'Aldi-computer' van Windows 8 op release" beter zijn. De AMD quadcore is namelijk niet echt relevant lijkt mij. Zoveel computers hebben namelijk een quadcore. Sterker nog, mijn oude computer uit 2008 had al een quadcore :P.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Was deze discussie er laatst ook al niet over de telefoons die bij Aldi zouden komen? Daar was de conclusie ook dat dat niet meer zou gebeuren.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Yorin schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:26:
Was deze discussie er laatst ook al niet over de telefoons die bij Aldi zouden komen? Daar was de conclusie ook dat dat niet meer zou gebeuren.
Ik ben benieuwd naar dat topic. Er valt wellicht weinig aan te tweaken aan deze pc's, maar feit is dat elk artikel over Medion-pc's goed wordt gelezen. Op het punt dat ze op de launchdag van Win8 een systeem in de winkel hebben liggen met een in mijn ogen aantrekkelijk prijskaartje, dan kan dat imho prima als nieuws. Het is gewoon een productaankondiging.

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-11 18:22

pino85

Im just a Bird in the Sky

Voor mij is de titel geen geweldige keuze, nu zie je de titel en denk je oh een quadcore? wat is daar nu bijzonder aan.
Als je er windows 8 in verwerkt zou het voor mij een betere titel zijn net wat pakkender denk ik maar als dit niet kan of de crew dat niet vind houd het op natuurlijk, its only my opinion.
Ik heb verder geen enkele kritiek op het nieuwsbericht ansich!

[ Voor 18% gewijzigd door pino85 op 23-10-2012 21:35 ]

Liefhebber van Tweakers

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-11 19:35
Ach, als zelfs een Aldi-PC een quadcore bevat, dan is dat *het* teken dat multicore/quadcore echt mainstream geworden is. En dat is op zich wel een nieuwsberichtje waard.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Wilbert de Vries schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:31:
[...]

Ik ben benieuwd naar dat topic. Er valt wellicht weinig aan te tweaken aan deze pc's, maar feit is dat elk artikel over Medion-pc's goed wordt gelezen. Op het punt dat ze op de launchdag van Win8 een systeem in de winkel hebben liggen met een in mijn ogen aantrekkelijk prijskaartje, dan kan dat imho prima als nieuws. Het is gewoon een productaankondiging.

Ik kan het topic niet terugvinden, maar ik heb het er met Joost over gehad.

Hier is er in ieder geval eentje: Aldi gaat 42"-smart tv met qwerty-remote verkopen voor 700 e

Het was dus met Olaf ipv. Joost.

Zie ook zijn bericht daar:
Olaf schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:44:
Het was een twijfelgevalletje. We vonden de levering van de Fly Mouse-afstandsbediening nog wel aardig en zo vaak heeft Aldi geen tv's in de schappen, maar feitelijk moet ik jullie gewoon gelijk geven. Er heerst nog het sentiment dat Aldi hele goede aanbiedingen heeft op elektronicagebied maar feitelijk is dat al lang niet meer zo en we moeten maar eens stoppen dat sentiment in stand te houden.

[ Voor 38% gewijzigd door Yorinn op 24-10-2012 12:49 ]

Tweakers Discord

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Het is een tijd lang goed gegaan, maar nieuws: Aldi kondigt Medion 2-in-1-laptop met full-hd-scherm voor 399 euro aan vind ik dan weer geen 'echt' nieuws.

Waarom is er de keuze gekomen om het artikel wel te plaatsen?

Tweakers Discord

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Yorin schreef op maandag 15 september 2014 @ 19:28:
Het is een tijd lang goed gegaan, maar nieuws: Aldi kondigt Medion 2-in-1-laptop met full-hd-scherm voor 399 euro aan vind ik dan weer geen 'echt' nieuws.

Waarom is er de keuze gekomen om het artikel wel te plaatsen?
Je doet alsof het hiervoor fout was? Wij beslissen wat we nieuwswaardig genoeg vinden en wat niet. Uiteraard mag je daar anders over denken. De reden voor het plaatsen is dus eenvoudig: we vonden het nieuwswaardig/interessant genoeg om te melden.
Pagina: 1