Feestje van Tweakers wel gepast?

Pagina: 1
Acties:
  • 485 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460502

Topicstarter
Ik ben een jarenlange lurker, maar nu wilde ik wel even in de digitale pen duiken. Ik kreeg een heel unheimlich gevoel bij de aankondiging dat Tweakers de nieuwe layout wilde gaan vieren? Ik voel me een beetje weggezet als ontevreden user. Ik vind dat het gepaster was geweest om dit juist niet extern bekend te maken. De afgelopen tijd is 1 ding wel duidelijk geworden. De nieuwe layout verdient ZEKER geen feestje. En al helemaal niet in deze korte fase na lancering waarin nog van alles mis is. Als je kijkt naar de poll ( niet geheel rep, maar wel degelijk veel zeggend) dan kun je toch niet een Feestje gaan vieren? Een Feest wordt gegeven wanneer men tevreden is over een ondernomen actie. De aankondiging wekt bij mij irritatie en onvrede op. Nog meer dan ik al had.

Ik wil wel een pluim geven voor Daniel. Ik vind dat hij als manager deze crisis tot heden goed aanpakt. Dat was mijn gedacht bij elke reactie van hem die ik las. Hij is betrokken en alert. Hij snapt wat de grote userbase nu meemaakt en dat hij ons niet kan negeren. Echter ik denk dat dit feestje even aan zijn aandacht is ontsnapt. Wat valt er nou te vieren????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 418414

+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:34
Het is maar waar je je druk om kan maken. Als iemand een feestje wil geven, laat ze lekker. De lancering van de nieuwe layout, en hoe snel alle kritiek wordt opgepakt verdient juist wel een feestje ;). Dan d'rbij; wie ben jij om te verbieden dat ze geen feestje mogen geven? Kom nou.. wat een gezanik.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460502

Topicstarter
SanderPS3 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:11:
Het is maar waar je je druk om kan maken. Als iemand een feestje wil geven, laat ze lekker. De lancering van de nieuwe layout, en hoe snel alle kritiek wordt opgepakt verdient juist wel een feestje ;). Dan d'rbij; wie ben jij om te verbieden dat ze geen feestje mogen geven? Kom nou.. wat een gezanik.
Ik verbied niks. Ik voel me slechts niet serieus genomen. Ze mogen best een intern feestje geven. Dat maakt me niet uit. Maar in de aankondiging staat dat ze het ook met ons willen vieren. Tja...raarrr gevoel dat het in deze trieste fase van damage control gevierd moet worden. Jij niet begrijp ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ten eerste stond dit feestje twee maanden geleden al gepland. Ten tweede kun je blij zijn met de layout in zijn huidige vorm of niet, dat neemt nog niet weg dat er onder water dingen gebeurd zijn die grote voordelen hebben. Het feestje is in de eerste instantie voor zakenrelaties en werknemers, in de tweede instantie voor de vrijwilligers en in de derde instantie zijn er blijkbaar ook wat kaarten beschikbaar voor users. Is dat nu echt zo'n probleem? Het feestje gaat er sowieso zijn, maar als ik jouw post zo lees is het totaal ongepast dat er ook users uitgenodigd worden? :?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476843

Als je kijkt naar de poll dan is het gros ontevreden over de nieuwe versie. Wellicht is een crematie van de nieuwe layout een beter idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Anoniem: 460502 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:13:
[...]

Ik verbied niks. Ik voel me slechts niet serieus genomen. Ze mogen best een intern feestje geven. Dat maakt me niet uit. Maar in de aankondiging staat dat ze het ook met ons willen vieren. Tja...raarrr gevoel dat het in deze trieste fase van damage control gevierd moet worden. Jij niet begrijp ik.
Je hebt minus dit topic drie forumberichten en nul frontpagereacties. In welke vorm had je je wel serieus genomen gevoeld? Waarom mag er niet, met een handvol users die wel constructieve feedback hebben geleverd, gevierd worden dat een project van ruim anderhalf jaar livegezet is?

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
SanderPS3 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:11:
Dit. Een feestje is gewoon een positief iets om een leuke impuls aan iets te geven. De nieuwe layout kan zeker reden voor een feestje geven, dat er wat mensen niet blij mee zijn trekt wel bij. En joh, je geeft een feest voor het selecte groepje dat er aan mee heeft geholpen: de rest is welkom en komen ze niet, blijven ze weg!

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:34
Anoniem: 460502 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:13:
[...]

Nee ik vindt dat inderdaad geen raar gevoel. De ontwikkelaars hebben keihard gewerkt, krijgen na de lancering een hele shitload aan commentaar, en gaan dan als een gek weer aan het werk om het iedereen naar hun zin te maken. Ja dat vindt ik persoonlijk best een feestje waard ja :). Ik vind het dan persoonlijk wel raar dat er users zijn die daar daadwerkelijk commentaar op gaan geven, alsof het niet "mag" want de users zijn boos. Dat vindt ik persoonlijk wel raar.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-07 20:05
Alsjeblieft zeg.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.