Ik ben een jarenlange lurker, maar nu wilde ik wel even in de digitale pen duiken. Ik kreeg een heel unheimlich gevoel bij de aankondiging dat Tweakers de nieuwe layout wilde gaan vieren? Ik voel me een beetje weggezet als ontevreden user. Ik vind dat het gepaster was geweest om dit juist niet extern bekend te maken. De afgelopen tijd is 1 ding wel duidelijk geworden. De nieuwe layout verdient ZEKER geen feestje. En al helemaal niet in deze korte fase na lancering waarin nog van alles mis is. Als je kijkt naar de poll ( niet geheel rep, maar wel degelijk veel zeggend) dan kun je toch niet een Feestje gaan vieren? Een Feest wordt gegeven wanneer men tevreden is over een ondernomen actie. De aankondiging wekt bij mij irritatie en onvrede op. Nog meer dan ik al had.
Ik wil wel een pluim geven voor Daniel. Ik vind dat hij als manager deze crisis tot heden goed aanpakt. Dat was mijn gedacht bij elke reactie van hem die ik las. Hij is betrokken en alert. Hij snapt wat de grote userbase nu meemaakt en dat hij ons niet kan negeren. Echter ik denk dat dit feestje even aan zijn aandacht is ontsnapt. Wat valt er nou te vieren????
Ik wil wel een pluim geven voor Daniel. Ik vind dat hij als manager deze crisis tot heden goed aanpakt. Dat was mijn gedacht bij elke reactie van hem die ik las. Hij is betrokken en alert. Hij snapt wat de grote userbase nu meemaakt en dat hij ons niet kan negeren. Echter ik denk dat dit feestje even aan zijn aandacht is ontsnapt. Wat valt er nou te vieren????