TweakSTers T-shirts [nieuwe poging]

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.297 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 21:02 schreef Grrrrrene het volgende:
Ik schop dit topic nog 's bont en blauw... Is niemand meer geïnteresseerd ofzo? Probleem is dat ik alleen bedrijven te pakken krijg die in 2 kleuren kunnen drukken. Da's dus niet zo handig. Hoewel... Met dit ontwerp zou dat nog kunnen waarschijnlijk...
Idd dat ontwerp heeft toch alleen maar zwart en grijs nodig?

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Volgens mij doet de poll het weer...

Expanding the inexpandable

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik wil deze week een bedrijf het ontwerp gaan mailen en ze een offerte vragen. Zal Llewella ff om een hi-res ontwerp vragen :) Jullie horen er nog van...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Ik wil, ik wil, ik wil een tweakster tshirtje!!.. het begint wel erg lang te duren :(

Maar ik heb geduld :P

^^^^

Die 3D ontwerpen zien er wel tof uit.. maar ze heeft een soort Pamela Anderson borstomvang :+

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik mis de URL http://www.tweakers.net op veel van de ontwerpen.
Dat vind ik er toch wel bij horen, al is het maar in het klein.

Verwijderd

Ok ik heb met Grrrrrene afgesproken dat ik ff een high res maak, dat zal ik vanavond ff doen...

Verwijderd

Komt er ook Tweakers "underwear" in de handel zoals boxers en slipjes? :9

Ook een tanga zou leuk zijn.... :) alleen het geel-blauwe logo zou de "schaamstreek" -wat een vreselijk woord is dat toch, het is toch geen plaats om je voor te hoeven schamen- moeten bedekken. :9

Betere "blikvanger" is er niet.... 8-)

Ook condooms met het logo zouden het bij de vernieuwde computerwinkel van Albert Heyn goed kunnen doen.... ;)

Grrrrrene kan er, als 'ie het goed aan pakt,
nog een vermogend man mee worden :7 en na Gates, Femme en Beatrix in de top vijf van meest vermogende mensen belanden.... ;)

Verwijderd

oeh goed nieuws ik heb de high resses af, heb er een in jpg, 1 in png en een in psd formaat, waar wil je het hebben Grrrrrene?!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:35

Elvhenk

Madam Mikmak

O ja, ik had er ook 1 besteld! Dat staat nog, graag niet al te petieterig! :P

Trouwens nog een idee, misschien voor de dames een nachthempje met "tweakers software" erop en voor de heren een boxershort met "tweakers hardware" erop? :P ;)

Oh, wat ben ik weer geestig... :+

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 15:55 schreef Elvhenk het volgende:
O ja, ik had er ook 1 besteld! Dat staat nog, graag niet al te petieterig! :P

Trouwens nog een idee, misschien voor de dames een nachthempje met "tweakers software" erop en voor de heren een boxershort met "tweakers hardware" erop? :P ;)

Oh, wat ben ik weer geestig... :+
LOL :D SUPERLOL! :D

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:11

McBoom

Broem

En huppekee, iemand nog nieuws? :)

The ramblings of an idiot

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 14:54 schreef Mcboom het volgende:
En huppekee, iemand nog nieuws? :)
Ben net een mailtje aan het typen voor de opdracht, ben jij telepathisch onderlegd ofzo? :P

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 15:02 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Ben net een mailtje aan het typen voor de opdracht, ben jij telepathisch onderlegd ofzo? :P
He eh doe voor mij maar 2 shirtjes trouwens :) En kan er nog een normaal tshirt vanaf met print :?
Hoe zit het trouwens met de maten :?
Doe mij maar 1 XL en een L

Mijn favo schoonzusje vind het shirt ook heel cool en ze wilt er ook wel 1tje dus :)

• Grrrrrene
  • Niet online
Dit mailtje heb ik net verstuurd:
Hallo,

ik heb een maand geleden contact gehad met u over die T-shirts voor www.tweakers.net... Het ontwerp is gekozen, afgemaakt in een hi-res plaatje. Ik heb hier ook 3 voorbeelden + een 3D voorbeeld toegevoegd, zodat u weet hoe het eruit moet gaan zien. Het idee om de naam van de betreffende user achterop op de schouders te zetten is wel leuk, maar ik zou eerst graag willen weten wat dat gaat kosten.

Kunt u aan de hand van de voorbeelden (ik weet niet waar u de voorkeur aan geeft, .psd, .png of .jpg?) een prijsindicatie willen geven? Het gaat om een aantal van 15 (ongeveer, kan nog stijgen) T-shirts... Als het T-shirt zelf al grijs is, gaat het zelfs maar om 2 kleuren: donkergrijs en zwart.

Opzich is borduren mooier dan opdruk, maar ik weet niet hoe dat zich in de prijs vertaalt. Het is natuurlijk bedoeld als aardigheidje voor die enkele vrouwelijke user op ons forum.

Graag ontvang ik dus een offerte van u (per email, lijkt me het makkelijkst) en dan zal ik die wel weer in de groep gooien.

Met vriendelijke groet,

René Gerritsen,
grrrrrene@tweakers.net

PS: mocht u nog vitale informatie missen, dan hoor ik dat graag.

Verwijderd

Nou als mijn vriendin zo'n t-shirt aan zou trekken komt ze er niet meer in!

Ze komt er überhaupt niet in als ze een t-shirt draagt :P

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 15:15 schreef Grrrrrene het volgende:
Dit mailtje heb ik net verstuurd:
[..]
Hoezo gaat het maar om 2 kleuren als het een grijs tshirt gaat :? Bij een wit shirt gaat het toch ook maar om 2 kleuren :?
grijs+zwart=2kleuren toch :?

Oh en dus naam + url op de schouders...
We moeten wel reclame maken :P

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, je hebt gelijk, maar euh, ik ben nog niet helemaal wakker :P

maar een grijs T-shirt is toch de bedoeling :? Met de URL achterop + nickname, ok, maar probleem is dan dat ze PER gebruiker een apart ontwerp voor de achterkant moeten hebben, lijkt me niet goedkoop :)

BTW: Ik ga ff kijken wie er ook alweer allemaal geïnteresseerd waren, maar wil iedereen die er dus een (of meer) wil ff mailen naar grrrrrene@tweakers.net?

Dan kan ik later wel gaan schrappen als het sommigen te duur wordt of wat dan ook...

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 15:44 schreef Grrrrrene het volgende:
Ja, je hebt gelijk, maar euh, ik ben nog niet helemaal wakker :P

maar een grijs T-shirt is toch de bedoeling :? Met de URL achterop + nickname, ok, maar probleem is dan dat ze PER gebruiker een apart ontwerp voor de achterkant moeten hebben, lijkt me niet goedkoop :)

BTW: Ik ga ff kijken wie er ook alweer allemaal geïnteresseerd waren, maar wil iedereen die er dus een (of meer) wil ff mailen naar grrrrrene@tweakers.net?

Dan kan ik later wel gaan schrappen als het sommigen te duur wordt of wat dan ook...
volgens mij was een wit tshirt de bedoeling :? vind ik ff strakker staan dan een grijs tshirt... grijs doet me denken aan joggingpakken :P (ligt eraan wat voor grijs)

Verwijderd

Ow, ik vind grijs ei'k wel wat :P
Maar wit of zwart is mij ook best, die blauwe of rose liever niet ei'k :) Vandaar dat ik er nu pas eentje wil ;)

• Grrrrrene
  • Niet online
Wit, grijs, zwart, whatever, 't is jullie T-shirt en je kunt vast je eigen kleur wel bestellen... OK:

Inhoud mailtje is dus momenteel zo:

1. Schrijf op wie je bent op GoT (blijkt vaak niet uit je email adres)
2. Vertel hoeveel T-shirts je zou willen
3. Geef een maat aan... Maat S-XXL ofzo, als een van die maten niet kan, hoor je dat wel weer van mij
4. Geef aan wat voor kleur je wil (als we per persoon kunnen kiezen, wat me vrij logisch lijkt)
5. Geef aan of je eventueel extra wil betalen voor een nickname achterop, want dit kan wel eens vrij duur worden aangezien je dan per persoon een eigen ontwerp krijgt. (Dit kun je nu nog niet beantwoorden, maar meld dit later ff als de prijs daarvoor bekend is)
6. Meld ook ff of je, als het zover is, vooruit wilt betalen (zou ik wel fijn vinden, want zo rijk ben ik niet ;))

Ik geloof dat dat alle noodzakelijke info is?

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 22:01 schreef Andina het volgende:
Ow, ik vind grijs ei'k wel wat :P
Maar wit of zwart is mij ook best, die blauwe of rose liever niet ei'k :) Vandaar dat ik er nu pas eentje wil ;)
Ik heb voor jou dus voorlopig grijs opgeschreven, 2 keer maat S (één keer als het alleen in L kan) en wel bereid vooruit te betalen...

Nickname weet ik dus nog niet, maar ik heb nog geen prijsindicatie, dus daar kun je waarschijnlijk nog niet op antwoorden... Ik wacht wel ff op antwoord van die lui...

• McBoom

McBoom

Broem

Op donderdag 05 juli 2001 21:53 schreef Llewella het volgende:

[..]

volgens mij was een wit tshirt de bedoeling :? vind ik ff strakker staan dan een grijs tshirt... grijs doet me denken aan joggingpakken :P (ligt eraan wat voor grijs)
En met warm weer van die mooie donkere plekken onder je oksels als je een grijs t-shirt aan hebt ;)
Ik denk trouwens dat op een grijs t-shirt het ontwerp een beetje verloren gaat, aangezien dat dat ook grijs met zwart is.

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 00:46 schreef Grrrrrene het volgende:
Wit, grijs, zwart, whatever, 't is jullie T-shirt en je kunt vast je eigen kleur wel bestellen... OK:

Inhoud mailtje is dus momenteel zo:

1. Schrijf op wie je bent op GoT (blijkt vaak niet uit je email adres)
2. Vertel hoeveel T-shirts je zou willen
3. Geef een maat aan... Maat S-XXL ofzo, als een van die maten niet kan, hoor je dat wel weer van mij
4. Geef aan wat voor kleur je wil (als we per persoon kunnen kiezen, wat me vrij logisch lijkt)
5. Geef aan of je eventueel extra wil betalen voor een nickname achterop, want dit kan wel eens vrij duur worden aangezien je dan per persoon een eigen ontwerp krijgt. (Dit kun je nu nog niet beantwoorden, maar meld dit later ff als de prijs daarvoor bekend is)
6. Meld ook ff of je, als het zover is, vooruit wilt betalen (zou ik wel fijn vinden, want zo rijk ben ik niet ;))

Ik geloof dat dat alle noodzakelijke info is?
Moet ik je dat mailen of hier neerplanten?

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-12 18:16

SveNRG

Onderweg

Die van zomer is niet echt geschikt als print he? Te complex kwa gradients enzo... zou dure grap worden!

All that you know, is at an end

Verwijderd

Worden het nu gewone T-shirts of een strakker model?

• Grrrrrene
  • Niet online
Op vrijdag 06 juli 2001 23:26 schreef Feeree het volgende:
Worden het nu gewone T-shirts of een strakker model?
Tja, aan jullie de keus, gaat in eerste instantie om het ontwerp, dat is nu gekozen, daarna om de fabricagemethode (opdruk of opgeborduurd) en daarna pas om het model. Er is veel mogelijk qua modellen, dus een strak T-shirt kan wel denk ik... Zal het ze wel vragen nadat ik hun antwoord heb gekregen.

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12 17:40

Hoicks

Techno!

Even een tip:

Bedrijven hebben graag logo's e.d. als .eps, omdat dit formaat te resizen is zonder kwaliteitsverlies. (Voor drukwerk e.d. en volgens mij geldt dit ook voor t-shirts)

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Verwijderd

^^^^

Ik wil een strak, zwart model in maatje S ennnn tja is er nog nieuws ergens over ? :)

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

ik wacht nog even af voor het laatste nieuws,dan willik er ook wel eentje! :)
Leuk idee trouwens.
Maar eerst proberen om oude nick terug te krijgen :(

oh well..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• McBoom

McBoom

Broem

*KICK*

Grrrrrene, hoe staat het met de shirts?
(Dit topic was me iets tever afgezakt) :)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op maandag 09 juli 2001 23:38 schreef Pacific_Ocean het volgende:
^^^^

Ik wil een strak, zwart model in maatje S ennnn tja is er nog nieuws ergens over ? :)
O+ O+ :)

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 18 juli 2001 08:39 schreef Mcboom het volgende:
*KICK*

Grrrrrene, hoe staat het met de shirts?
(Dit topic was me iets tever afgezakt) :)
Ik wacht nu al ruim een week (ofzo) op reactie op mijn mail. Op de een of andere manier wil echt _geen enkel_ bedrijf reageren :'(

Damn zeg, ik dacht dat dit iets makkelijker te regelen was. Vorige keer hadden ze het excuus dat ze "computerproblemen" hadden ofzo, maar daar moeten ze nu niet weer mee aankomen :(

Ik begin het wachten een beetje zat te worden :( :(

Verwijderd

Wahaha. you wish, vrouwen met tweakers.net t-shirst. moehaha.

Verwijderd

Heeee word eens wakker uit het stenen tijdperk.. :P héhé...

Verwijderd

Als we nog even wachten is het weer winter.. en is het te koud om alleen in een shirtje te lopen zodat iedereen het zou zien.. ;(

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 23:45 schreef Lexxie het volgende:
you wish? /me knows a female tweaker :9 >:) O+

Ze komt over 1.5 week naar me toe voor een weekendje 8-)

[/offtopic]

heuujuuh Grrrrrene Doetumij ook zo'n shirt ;) leuk kadootje :7

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op zondag 22 juli 2001 23:45 schreef Lexxie het volgende:
Hoe meer hoe beter. Wanneer komt de grote tweaker m/v barbekjoe ? Ik wil wel wat regelen voor max. 50 m/v.

• Grrrrrene
  • Niet online
Het gaat nu wel lang duren zeg :( Mailtjes krijg ik geen antwoord op enzo, ik snap er niks van :(

Naja, we'll see... Als iemand (please help) een ander bedrijf weet, want als Vlemmix met alles zo snel is als met het afhandelen van de mail, dan vrees ik het ergste :r :r :r

Ik kan nu alle hulp gebruiken (*hint hint*)

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

hey artwido waar heppie dat mee immekaargezet? 3dsmax? zo te zien heeeeeel veel werk

• Artwido
  • Laatst online: 21:55
Op woensdag 25 juli 2001 23:32 schreef AtomicShockwave het volgende:
hey artwido waar heppie dat mee immekaargezet? 3dsmax? zo te zien heeeeeel veel werk
Ik neem aan dat je de modellen met T-shirts bedoeld?
Dat heb ik gedaan met Poser en koste me zeker wel 10 minuten! :9

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

oh want als je het met max doet ben je zeker al uren bezig met de models, en een uur om mooi een opdruk op een shirtje te plaatsen, laat staan het immekaar zetten van de bones om de pop te kunnen laten bewegen :)

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 10:57
Ja hoe stta het eigenlijk met de t-shirts?

Waar kan je het allemaal gaan bestellen als ze er zijn :?

www.tweakgear.net

• Grrrrrene
  • Niet online
Beste Relatie,

Onlangs is ons virus getroffen door het inmiddels beruchte W32.Sircam.Worm@mm virus.

Dit virus verspreid zichzelf automatisch via e-mail naar iedereen in het adresboek.

Heeft u onlangs van ons een e-mail gehad met de tekst "Hi! Howe are you?" open de bijlage aan deze e-mail dan niet, maar verwijder de e-mail onmiddellijk. Heeft u de mail wel geopend maar de bijlage niet, dan is er niks aan de hand.

Heeft u de bijlage wel geopend, neem dan contact op met onze systeembeheerder, Jochem Vlemmix van Netvlies, op 06-50425763.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Vlemmix Textielprinters
Ik was meteen blij dat ik een mailtje van hen had, is het zoiets :( :( :( |:( |:( |:(

Waarom mailen die lui niet gewoon :? :?

Foon nemen ze ook al niet op... Zijn ze op vakantie ofzo? Wie heeft dit mailtje dan gestuurd... Weet je, ik heb nu al geen zin meer in Vlemmix...

• IschaGast
Damn!!

Er zijn toch wel meer bedrijven die t-shirts bedrukken?

Maar als ze er dan toch eens komen waar kunnen wij ze dan bestellen :?

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:51
IK hier wil ook zo n GoT Shirt :)

Dus geef die bestellijst maar en ik vul hem in :)

Kleur WIT en Zwart
MAAT L

Mits ze wel een beetje aan de normale prijs zijn natuurlijk ...

Ik vind 50 GLD voor een T shirt wil aardig hoor.

DUS kom maar op :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 16:57 schreef izzii het volgende:
Damn!!

Er zijn toch wel meer bedrijven die t-shirts bedrukken?

Maar als ze er dan toch eens komen waar kunnen wij ze dan bestellen :?
Dan zal ik wel als tussenpersoon fungeren, de tweakgear site is nog niet af...

• IschaGast
Maar er komt wel een beetje schot in of niet?

Iedereen w8 volgens mij met smart, ik in ieder geval wel!!

Ik ga zekers zo'n t-shirt bestellen!

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

aan t bedrukken van die t shirts kan een bedrijf veel verdienen. als je dreigt met: als ik over een week die shirts niet heb stap ik op en ga ik naar een andere. Dan maakt ie wel haast hoor

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Ik wil er ook nog steeds 2 hebben.
Ow, bestel je ook de zon als het al winter is geworden :P

Edit: ik heb net ff gebeld naar een textieldrukker in Groningen, maar de openingstijden zijn veranderd ivm de zomer, dus waren nu gesloten. Aankomende zaterdag bel ik wel ff terug om prijzen op te vragen, maar dan wil ik wel ff weten om hoeveel het gaat (dus Grrrrrene, kun je me dat ff mailen)

Verdere info die ik kan opmaken uit deze draad (correct me...):
basiskleur: wit
Opdruk: Tweaking girl + symbool vrouwen
Afbeeldingslocatie: http://www15.brinkster.com/wella/girliegotshirt10.jpg Deze dus :)
Aantal kleuren: 2
Op woensdag 04 juli 2001 15:10 schreef Llewella het volgende:
oeh goed nieuws ik heb de high resses af, heb er een in jpg, 1 in png en een in psd formaat, waar wil je het hebben Grrrrrene?!
Kun je ze ook ff naar mij meelen (als je ze nog hebt)? Doe maar na zaterdag, want dan weet ik meer over prijzen e.d., dan kan ik deze mooi gebruiken als voorbeeld. Bvd.

\/\/\/\/\/

Nieuw, nu met Twitter

• Eindbaas
  • Laatst online: 19-11 20:11
"Tweaked Girl" :9

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Ik heb verheugend nieuws, ik kan ze voor bijna 25 piek krijgen, maar dan moeten ze wel in coreldraw ( :? ) en .JPG gemaakt worden en alvast op juiste grote gezet worden, want dat scheelt weer centjes :)

Ik ben van 40 shirts uitgegaan.

Per stuk zonder drukken kosten ze Fl 17,- (excl BTW).
Met drukken kwam ie op Fl 23,- (zonder ontwerpen), Fl 24,- met ontwerpen :D

Edit:
Tiepoos :(

Nieuw, nu met Twitter

• Grrrrrene
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 20:34 schreef xfile het volgende:
Ik heb verheugend nieuws, ik kan ze voor bijna 25 piek krijgen, maar dan moeten ze wel in coreldraw ( :? ) en .JPG gemaakt worden en alvast op juiste grote gezet worden, want dat scheelt weer centjes :)

Ik ben van 40 shirts uitgegaan.

Per stuk zonder drukken kosten ze Fl 17,- (excl BTW).
Met drukken kwam ie op Fl 23,- (zonder omtwerpen), Fl 24,- met onwerpen :D
Prachtmeid he? O+

Klasse, dan kunnen we eindelijk actie ondernemen... Bij gebrek aan Photoshop kijk ik Llewella wel ff lief aan... ;)

• Artwido
  • Laatst online: 21:55
Op maandag 30 juli 2001 20:34 schreef xfile het volgende:
Ik heb verheugend nieuws, ik kan ze voor bijna 25 piek krijgen, maar dan moeten ze wel in coreldraw ( :? ) en .JPG gemaakt worden
Zouden ze het merken als je het .jpg bestandje toch met photoshop is gemaakt. >:)

Verwijderd

/me is still interested! :) O+

• Obi
  • Laatst online: 27-10 07:26

Obi

Op maandag 30 juli 2001 20:37 schreef Artwido het volgende:

[..]

Zouden ze het merken als je het .jpg bestandje toch met photoshop is gemaakt. >:)
Je moet zoiets in een vectorbestand afleveren, dat wordt een STUK strakker dan een bitmapvariant..

Verwijderd

^^^^^

Ehm wat gaat er nu nog gebeuren?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Als ik het goed heb zijn de T-shirts al te bestellen ?

[topic=201660]

:)

Verwijderd

Hoelang duurt het voordat zo'n shirt aankomt ongeveer? Hoelang nadat je een bericht hebt gehad dat het geld is betaald?

• Tom
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 28 augustus 2001 23:53 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Hoelang duurt het voordat zo'n shirt aankomt ongeveer? Hoelang nadat je een bericht hebt gehad dat het geld is betaald?
Hier staat alleen dat ie betaald is... http://www.tweakgear.net/check.php?ID=472... is voor de duidelijkheid dus van jouw shirtje (dat bestel-id) :)

• Grrrrrene
  • Niet online
Hoe lang het nog precies duurt weet ik niet, maar van Anna (xfile hier) heb ik begrepen dat AntonT nog 1 weekje (deze week dus) wilde wachten met bestellen, dan gaat de bestelling door en komen de T-shirts vanzelf jullie kant op...

Hoe dat precies in zijn gang gaat moet je aan AntonT vragen of aan xfile, die 2 weten er inmiddels het meeste vanaf... AntonT omdat hij Tweakgear heeft opgezet, xfile omdat de T-shirts in Groningen besteld zullen worden en zij daar woont (ik kom er alleen in het weekend, eens in de 2 weken ongeveer)...

'k hoop dat dit voor nu genoeg info is, ik zal xfile een ICQ-tje sturen en haar naar dit topic doorverwijzen. Ze zal vanavond wel reageren denk ik...

• Grrrrrene
  • Niet online
*schop*

Ik hoopte dat xfile zelf had gereageerd, maar ik trek nog ff de aandacht, als het goed is worden de T-shirts a.s. zaterdag, morgen dus, besteld. Meer info is bij xfile zelf of AntonT te halen.

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Sorry dat het zo lang moest duren, maar ik heb van Anton de bestellijst gekregen. Morgen stap ik daarmee naar de drukker.

Ik moet alleen nog ff overleggen of er wat extra bijgemaakt moet worden of dat dit exclusief blijft ;)

Iig morgen weet ik meer over de levertijd e.d., dus dan pas kan ik meer info geven. Nog ff 1 dag geduld hebben! Ze komen eraan!

Nieuw, nu met Twitter

• funnie
  • Laatst online: 22-09-2023
SCHOP!

Kwacht op me T shirt :)

Zijn ze al klaar?

How many babies can a motherboard have?

• McBoom

McBoom

Broem

Op zondag 09 september 2001 16:59 schreef funnie het volgende:
SCHOP!

Kwacht op me T shirt :)

Zijn ze al klaar?
Ik wacht ook :) (ff kicken ;) )

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Waarom alleen in XL ?

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakgear.net/images/shirt.jpg

Money for nothin' and your chicks for free

• AntonT
  • Laatst online: 02-12 16:24

AntonT

One Ton!

Op zondag 23 september 2001 18:56 schreef DeeJee het volgende:
Waarom alleen in XL ?

[afbeelding]
Omdat de rest op is. :)

• funnie
En wanneer komt de rest :)

LOL ... Kwist dat het ff ging duren, maar ja ben nogal ongeduldig aan het worden :)

edit:
hehe wel een T-shirt Maar nog steeds geen huiskamer :D

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Op zondag 23 september 2001 23:37 schreef funnie het volgende:
En wanneer komt de rest :)

LOL ... Kwist dat het ff ging duren, maar ja ben nogal ongeduldig aan het worden :)
25 september zijn ze klaar!!
Dan haal ik ze op en neem ze vrijdag mee naar Anton die dan de rest afhandelt :)
Dus binnen 2/3 (zeer ruim genomen) weken hebben jullie ze in huis.

Nieuw, nu met Twitter

• funnie
Joepieeeeeeeeee :P

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Op zondag 23 september 2001 23:42 schreef funnie het volgende:
Joepieeeeeeeeee :P
Ja, kunnen we elkaar eindelijk herkennen.
Overgeclockte girlpower :+

Nieuw, nu met Twitter

• funnie
Ben wel benieuwd hoeveel tweak(st)ers er rondlopen hier in Enschede.. LOL *D

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Op zondag 23 september 2001 21:51 schreef AntonT het volgende:

[..]

Omdat de rest op is. :)
Kunnen we ze ooit weer bestellen in andere maten?

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Op zondag 23 september 2001 23:45 schreef funnie het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel tweak(st)ers er rondlopen hier in Enschede.. LOL *D
Ik ben er sowieso vanaf 3 maanden geleden vaker tot heel veel, dus count tenminste 1-tje in :D

Nieuw, nu met Twitter

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Update:

Ze liggen nu bij mij thuis, volgende week worden ze verstuurd!!

Nieuw, nu met Twitter

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Op dinsdag 25 september 2001 17:29 schreef xfile het volgende:
Update:

Ze liggen nu bij mij thuis, volgende week worden ze verstuurd!!
OP tweakgear staan alleen maar XL t-shirts. Komen er ook weer andere maten?

ps. misschien heb ik wat gemist hoor...in dat geval Sorry :)

• Tom
  • Niet online

Tom

Op donderdag 27 september 2001 09:08 schreef DeeJee het volgende:

[..]

OP tweakgear staan alleen maar XL t-shirts. Komen er ook weer andere maten?

ps. misschien heb ik wat gemist hoor...in dat geval Sorry :)
Ze heeft het over de Tweaksters shirtjes, isse iets anders dan de shirts voor mannetjes :)

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Oeps :)

• Grrrrrene
  • Niet online
*schop*

AntonT heeft ze net opgehaald bij mij, 't heeft wat voeten in aarde gehad, maar het is nu geregeld, deze week worden ze verstuurd :)

• McBoom

McBoom

Broem

Hehe, zal tijd worden... (wel eens een ongeduldige vrouw meegemaakt? :P )

• funnie
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik heb mijn T-Shirt :)

(jammer dat mijn maat er niet was)

Maar tis wel een leuk hebbedingetje :)

Thnx voor de mensen die dit voor elkaar gemaakt hebben!!!!

WOOOWWW

(lol beetje enthousiast) O+

(kzie alleen een foutje..waar het drukken niet zo goed is gegaan... :( nah maakt ook niet uit)

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 11:24 schreef funnie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik heb mijn T-Shirt :)

(jammer dat mijn maat er niet was)

Maar tis wel een leuk hebbedingetje :)

Thnx voor de mensen die dit voor elkaar gemaakt hebben!!!!

WOOOWWW

(lol beetje enthousiast) O+

(kzie alleen een foutje..waar het drukken niet zo goed is gegaan... :( nah maakt ook niet uit)
Ik ben benieuwd, kan niet wachten tot ik thuis ben :)

Verwijderd

Jeuj ik heb em ook :+
Zonder foutje en goeie maat :)

Hij's gaaaaaf :)

• Tom
  • Niet online

Tom

'kheb mijn lieve vriendin nett ook gezien met tweakster shirtje O+ O+ hij isse mooi :)

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 14:46 schreef Tom het volgende:
'kheb mijn lieve vriendin nett ook gezien met tweakster shirtje O+ O+ hij isse mooi :)
O+ O+ jah idd :)

Alleennn de hals is wel erg aansluitend op mn hals.. enn volgens mij zijn die letters er zo af als je et een paar keer wast.. misschien niet met handwas ofzo..

maar hijs wel koel 8-)

Verwijderd

Vriendje heeft ze al uitgepakt :) Hij hoopte alleen ook een tshirt voor hem aan te treffen, hij zegt wtf 2 x tweaking girl :? Ik zeg ja eentje voor je zussie (Ilse voor insiders ;) )

Dus ze zijn netjes aangekomen hoor :) Thanks voor al het geregel enzow! :* Heel cool :) En dan heb ik hem nog niet eens gezien :P

Verwijderd

Ok ik heb hem :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Llewella/tweaking_girl.jpg

>:)

Voor de mannen: ja hij schijnt door :P

• prinsesje
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
:) T-shirt binnen !

(ik hang net boven mijn kapotte pc, ben op het punt aangekomen dat ik de flamethrower erop wil zetten, komt een huisgenoot met mijn shirtje...wat een timing :) )

Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!

• McBoom

McBoom

Broem

Heb 'm ook binnen. Vriendinnetje heeft 'm gister gelijk aangetrokken. Goede keus qua shirt, want: a) hij zit lekker strak en b) hij schijnt een beetje door. :9~ >:) Ze was er wel blij mee.

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 15:41

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Op donderdag 11 oktober 2001 09:38 schreef Mcboom het volgende:
Heb 'm ook binnen. Vriendinnetje heeft 'm gister gelijk aangetrokken. Goede keus qua shirt, want: a) hij zit lekker strak en b) hij schijnt een beetje door. :9~ >:) Ze was er wel blij mee.
* LangTall hoopt dat prinsesje dan vanavond ook dat shirt aantrekt.... :P

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

• Bigfoot
  • Laatst online: 02-12 15:12
Op woensdag 10 oktober 2001 19:30 schreef Llewella het volgende:
Ok ik heb hem :)

[afbeelding]

Voor de mannen: ja hij schijnt door :P

Hmmm, ziet er eeuh, zeker niet verkeerd uit, zo'n tshirt :9~

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 09:44 schreef Bigfoot72 het volgende:

[..]

Hmmm, ziet er eeuh, zeker niet verkeerd uit, zo'n tshirt :9~
credits to vriendje, die heeft de foto gemaakt en de cam goed gericht ;) arghhhh mannen! :P

• Bigfoot
  • Laatst online: 02-12 15:12
Op donderdag 11 oktober 2001 09:46 schreef Llewella het volgende:

[..]

credits to vriendje, die heeft de foto gemaakt en de cam goed gericht ;) arghhhh mannen! :P
Zijn de vakantie foto's ook altijd vanuit dezelfde hoeken gemaakt? Tits en ass bedoel ik >:)

• McBoom

McBoom

Broem

Mijn meissie met haar Tweakster-shirt.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/syperda/bibikl.jpg

:9~

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Strak ! >:)

Aannames zijn fataal.

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Op maandag 15 oktober 2001 20:52 schreef Mcboom het volgende:
Mijn meissie met haar Tweakster-shirt.
[afbeelding]

:9~
Geen dank hoor :P

wie heeft er zaterdagnacht in Enschede iemand zien lopen met zo'n shirt? :D

Nieuw, nu met Twitter

• McBoom

McBoom

Broem

Op maandag 15 oktober 2001 21:10 schreef xfile het volgende:

[..]

Dank u, dank u.

Het was de mijne niet hoor die in Enschede liep.

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 21:10 schreef xfile het volgende:

[..]

Of vrijdag middag 2 meiden in Alkmaar :P

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/