Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

gratis PDF converter/exporter naar Office*

Pagina: 1
Acties:

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ik ben op zoek naar een goede, gratis PDF naar word/office converter zodat ik verschillende bronnen in een digitaal bijlagenboek kan plaatsen.

De officiele Adobe variant kost 20 euro p.j. en diegenen die ik gevonden heb leverden niet het gewenste resultaat (vervorming grafische zaken)

Mocht iemand bruikbare alternatieven hebben (printscreenen is niet te doen met 100+ pagina's

Overigens wil ik het programma gebruiken in een windows 7 omgeving.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb er zakelijk even naar gezocht en kwam toch wel uit bij de Adobe dienst. Helaas is die ook niet 100%. Enige ander alternatief die ik zo even kan bedenken is werken met poppler-utils op een Linux machine, die de PDF parsed, er een PS document van maakt en die dan weer verder doorgevoerd kan worden naar een ander formaat, zoals ODT. Maar daar gaat nogal wat tijd in zitten om 't op te zetten en configureren, is niet 100% gegarandeerd, en is niet op Windows beschikbaar.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ik heb nog even verder gezocht en ben bij een heel werkbare gratis online dienst uitgekomen.

De PDF's die ik er in stop worden zeer goed geconverteerd. Het is geen 100%, maar grafieken, diagrammen en modellen worden zeer netjes overgezet al is de variant van het model qua uiterlijk een beetje verschillend (bijv 2003 taart diagram tegenover 2010 taartdiagram).

Ik ga van de week alle pdf's overzetten en dan zal ik een kleine update van mijn ervaringen geven maar op het eerste oog werk http://www.pdfonline.com/pdf-to-word-converter/ nagenoeg perfect

[ Voor 8% gewijzigd door pasta op 23-10-2012 13:58 . Reden: referral verwijderd ]