Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Hi!

Ik heb reeds de Roccat Kave 5.1 headset aangeschaft, ik heb hem nog niet binnen. Ik heb het Asrock P67 Pro3 SE moederboard. En vroeg me af of deze goede kwaliteit audio levert voor 5.1. Of moet ik hier nog een audiocard bij kopen?

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bijna elk moederbord heeft de standaard chip van Realtek aan boord, doet gewoon netjes zijn ding.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 14:14
SinergyX schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:40:
Bijna elk moederbord heeft de standaard chip van Realtek aan boord, doet gewoon netjes zijn ding.
Dit dus. Verwacht geen wonderen, maar het is in de meeste gevallen ruimschoots voldoende

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
kroegtijger schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:55:
[...]

Dit dus. Verwacht geen wonderen, maar het is in de meeste gevallen ruimschoots voldoende
SinergyX schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:40:
Ik had al gekeken, en er zit inderdaad een RealTek chip aan boord. hartelijk dank!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:28
Heb dezelfde headset voor een tijdje nu. Aangesloten op een relatief simpel AMD moederbordje. Doet zijn werk prima. Moet wel zeggen dat ik niet erg veeleisend ben. youtube, filmpje kijken en gamen en gaat allemaal prima. Ik betwijfel of ik verschil zou horen bij een andere videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxsman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:59
ik heb em ook.. Moet zeggen dat surround echt niet waar te nemen is en dat ik vantevoren mijn technics DJ koptelefoon op de computer had aangesloten waardoor het wel een behoorlijke stap achteruit was (bij muziek), maar voor games (waar ik hem voor gebruik) is het prima en die technics was ook 3 keer zo duur dus dat kan je niet echt vergelijken...
Reden voor het verhaal hierboven; ik denk dat een betere geluidskaart deze headset niet beter laat klinken, denk dat je dan beter meer geld uit kan geven aan een dikkere headset, dan aan een betere geluidskaart.

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:29

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Tip: als je hem op en af je hoofd zet neem hem dan vast aan het vaste stuk van de koptelefoon anders hebje brokken, bouwkwaliteit van het klein scharnierenpunt is niet echt wat het moet zijn en durft afbreken. Te herstellen met seconde lijm en dan kun je weer verder.

Ik heb zelf een low budget 5.1 kaartje 2dehands aangeshaft want ik had op mijn mobo storing van de hd's :( wat vrij irritant was.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Damic schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 21:14:
Tip: als je hem op en af je hoofd zet neem hem dan vast aan het vaste stuk van de koptelefoon anders hebje brokken, bouwkwaliteit van het klein scharnierenpunt is niet echt wat het moet zijn en durft afbreken. Te herstellen met seconde lijm en dan kun je weer verder.

Ik heb zelf een low budget 5.1 kaartje 2dehands aangeshaft want ik had op mijn mobo storing van de hd's :( wat vrij irritant was.
Dank! had al wat reviews gelezen, ik ga wat dat betreft wel rustig om met spullen, dus dat moet geen probleem worden ;)

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Heb hem gisteren binnen gehad en even grondig uitgeprobeerd.
5.1 werkt prima!
Hij zit comfortabel (heb hem 3 uur achter elkaar opgehad).
En de Mic werkt prima!

Freedom for everyone..

Pagina: 1