When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
Ik heb wel es langere gehad, die kon niet op het scherm
Hebbie die al opgestuurd naar die ontwikkelaars ???
Kijken wat voor reactie je krijgt !!!
Kijken wat voor reactie je krijgt !!!
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
WOW als winddoos user droom je gewoon van dat soort meldingen
Sommige mensen....
Ik deed niets bijzonders -- CTF-Cybrosis][ was net afgelopen (glorieuze overwinning, overigens..:)), en en was bezig om CTF-Coret in te laden.
Ik heb overigens niet gestemd op dat 'stem voor volgend level' ding -- misschien lag het daaraan.
Ik heb overigens niet gestemd op dat 'stem voor volgend level' ding -- misschien lag het daaraan.
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
ik heb periodes dat ut veel crashed en periodes dat het weken goed gaat, bes maf!
Verwijderd
Ach,
Deze foutmelding is al zo oud als m'n bureaustoel... en die is oud!
Maar wel cool hoor
Deze foutmelding is al zo oud als m'n bureaustoel... en die is oud!
Maar wel cool hoor
Tis dat ik mijn harddisk geformat heb maar anders had ik er ook nog eentje. Desktop resolutie 1280x1024 en het paste nog niet op het scherm 
Kijk daar bij Epic Megagames weten ze gewoon hoe het moet. Als je een vage foutmelding wilt geven doe het dan goed
Kijk daar bij Epic Megagames weten ze gewoon hoe het moet. Als je een vage foutmelding wilt geven doe het dan goed
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Verwijderd
K'hep er eens 1 gehad die een fout had in een functie met de geniale naam
FigureOutWhatNeedsReplacing
FigureOutWhatNeedsReplacing
Pagina: 1