Hallo,
ik zou graag een SLI opstelling willen draaien, maar ben toch een beetje bang voor mij voeding.
Op diverse fora zeggen ze dat het normaal geen problemen zou geven, maar toch
mijn huidige setup:
intel core i5 3570K
gigabyte GA-Z77X-D3H
8 gb DDR3 ram
Samsung 830 SSD
samsung spinpoint F3 1 TB
(simpele fancontroller en DVD combo writer)
ASUS ENGTX560 directcu (deze ga ik SLI draaien)
en dan nu de voeding
Cooler master GX650
op techpowerup lees ik dat deze voeding maar kantje boordje is bij hun crossload 2 test
en bij transiënt response testen ook wel kan falen (meer dan 5 % spanningsvariatie op andere rails)
Kan iemand mij aub uitsluiting geven, ik heb namelijk geen zin om nieuwe componenten te beginnen frituren
EDIT: Even ter verduidelijking ik heb 2X PCI-express aansluitngen, maar slechts 3 molex connectoren, dus ik zou al moeten foefelen met verloopstukjes
ik zou graag een SLI opstelling willen draaien, maar ben toch een beetje bang voor mij voeding.
Op diverse fora zeggen ze dat het normaal geen problemen zou geven, maar toch
mijn huidige setup:
intel core i5 3570K
gigabyte GA-Z77X-D3H
8 gb DDR3 ram
Samsung 830 SSD
samsung spinpoint F3 1 TB
(simpele fancontroller en DVD combo writer)
ASUS ENGTX560 directcu (deze ga ik SLI draaien)
en dan nu de voeding

op techpowerup lees ik dat deze voeding maar kantje boordje is bij hun crossload 2 test
en bij transiënt response testen ook wel kan falen (meer dan 5 % spanningsvariatie op andere rails)
Kan iemand mij aub uitsluiting geven, ik heb namelijk geen zin om nieuwe componenten te beginnen frituren
EDIT: Even ter verduidelijking ik heb 2X PCI-express aansluitngen, maar slechts 3 molex connectoren, dus ik zou al moeten foefelen met verloopstukjes
[ Voor 9% gewijzigd door pm1 op 23-10-2012 13:45 ]
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.