Bol.com Windows 8 actie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Bol.com bied vandaag Windows 8 Professional aan voor €59.99

Linkje naar Bol.com

Ik heb hierover contact gehad met Bol.com, zij geven aan dit het hier om de volledige versie gaat, niet de upgrade.
Mocht dit na verzending en ontvangst niet zo zijn dan mag het product binnen 30 dagen zonder opgaaf van reden retour worden gestuurd.

Ik dacht ik deel het even hier :)

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 23-10-2012 12:57 . Reden: Refferer links worden als zijnde spam niet gewaardeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:07
Goeie tip, maar er staat toch duidelijk op de pagina dat het om een upgrade gaat? Of ben ik nou scheel?

Edit: zeg, volgens mij heb jij een referer-code in je link staan. Haal die eens even weg, dat is hier niet de bedoeling :)

Edit 2: of is die code niet van jou? Dan heb ik niets gezegd.

[ Voor 49% gewijzigd door posttoast op 23-10-2012 12:30 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:23
er staat upgrade naar... maar ik was er ook van uitgegaan dat het de upgrade versie was.

[ Voor 6% gewijzigd door DarkChylde op 23-10-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274613

Ik zag het ook in de mail.
Maar er staat heel duidelijk deze zin onder iedere artikel:
""Upgrade je huidige besturingssysteem naar Windows 8 Pro"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:58
Anoniem: 274613 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:29:
Ik zag het ook in de mail.
Maar er staat heel duidelijk deze zin onder iedere artikel:
""Upgrade je huidige besturingssysteem naar Windows 8 Pro"
Dat + de VUP-aanduiding + de prijs = 100.00% zeker de upgrade versie.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 09:23
als de ean google heeft mycom hetzelfde product, maar hier staat niet of het om de upgrade of full gaat..
http://www.mycom.nl/Produ...NH0pYn3lrMCFYFY3godQjUA-g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DarkChylde schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:30:
als de ean google heeft mycom hetzelfde product, maar hier staat niet of het om de upgrade of full gaat..
http://www.mycom.nl/Produ...NH0pYn3lrMCFYFY3godQjUA-g
Microsoft Windows 8 Professional Upgrade, PC-DVD, EAN 0885370398465

Lijkt me duidelijk :)

Meer webshops doen dit:
URL zie je duidelijk dat het dus een VUP is, maar in product zelf is er niets over te vinden
win-pro-8-32-bit-64-bit-eng-intl-vup-dvd-art-3ur-00006-num-1422745/

En trouwens, een Upgrade is ook gewoon een 'volledige' versie, het is niet dat je na de upgrade opeens missende dingen hebt in Win8 tov retail :P

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 23-10-2012 12:33 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Nu online
Brad Pitt schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:30:
[...]

Dat + de VUP-aanduiding + de prijs = 100.00% zeker de upgrade versie.
Na telefonisch contact werd mij verzekerd dat het om de volledige versie zou gaan, ook wordt er als prijs aangegeven €279,- (zonder korting) dit is toch de prijs van de volledige Pro versie?

daarbij is het installeren van nieuw OS sowieso een upgrade, of lees ik nu zo creatief? :)

Maarja, wel zullen het zien, terug sturen kan altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423265

Best wel een goede aanbieding voor als ik m'n HP Probook van 92,99 eindelijk eens krijg van hun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dragoncry schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:43:
Na telefonisch contact werd mij verzekerd dat het om de volledige versie zou gaan, ook wordt er als prijs aangegeven €279,- (zonder korting) dit is toch de prijs van de volledige Pro versie?
Even wachten of ze nog die twee vragen die er zijn gesteld gaan beantwoorden. Is het ook meteen duidelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:11
Ach ja je kunt hem ook voor 29,95 aanschaffen vanaf 26 oktober bij Microsoft zelf. Is wel een download dan, maar ook de volledige versie. Die kun je overigens ook met box voor 59,95 bij hun kopen.

http://www.microsoftstore...L/pdp/productID.256400400

Niet echt een bijzondere actie dus.

edit: In de kleine letters staat volgens mij wel dat het een upgrade is.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 23-10-2012 12:55 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Bij de MediaMarkt dezelfde prijs:

http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350628,492187.html

En inderdaad ook zoals Phusebox zegt, bij Microsoft zelf ook te kopen voor de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Phusebox schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:53:
Ach ja je kunt hem ook voor 29,95 aanschaffen vanaf 26 oktober bij Microsoft zelf. Is wel een download dan, maar ook de volledige versie.
Dat is sowieso de upgrade versie. Deze Bol aanbieding ook, maar daar heerst blijkbaar nog twijfel over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:53:
Ach ja je kunt hem ook voor 29,95 aanschaffen vanaf 26 oktober bij Microsoft zelf. Is wel een download dan, maar ook de volledige versie. Die kun je overigens ook met box voor 59,95 bij hun kopen.

http://www.microsoftstore...L/pdp/productID.256400400

Niet echt een bijzondere actie dus.
Maar die van 29,95 daar moet je toch al een XP of hoger voor hebben? Volledig zijn ze allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:11
Anoniem: 423265 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:56:
[...]

Maar die van 29,95 daar moet je toch al een XP of hoger voor hebben? Volledig zijn ze allemaal ;)
Wie heeft er nou niet eens een XP licentie liggen ergens?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:56:
[...]

Ik heb maar 1 XP licentie liggen, maar ik heb inmiddels meerdere (al dan niet virtuele) PC's waarop ik Win 8 legaal wil draaien.

Ik heb wel een aantal laptop-licenties, maar die tellen vermoedelijk niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 423265 op 23-10-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Phusebox schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:56:
Licentie? Je moet een PC hebben die XP draait, aangezien het een upgrade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Referral link verwijderd. Da's niet de bedoeling op GoT.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Brad Pitt schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:59:
[...]

Licentie? Je moet een PC hebben die XP draait, aangezien het een upgrade is.
Vroeger kon je de upgrade ook gewoon gebruiken zonder dat je wat draait dus ik neem aan dat het wel wat meevalt :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Phyxion schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:59:
[...]

Vroeger kon je de upgrade ook gewoon gebruiken zonder dat je wat draait dus ik neem aan dat het wel wat meevalt :)
Dit was toch bij Windows 7 al niet meer het geval, athans ik heb hier 1 upgrade liggen die niet eens wil installeren als hij geen vorige Windows installatie kan vinden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Phyxion schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:59:
Haakontje in "[windows 8] een upgrade versie upgraden?", mits waar is natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Nu online
Na een 2de telefoontje naar bol.com te hebben gepleegd met opnieuw de vraag of dit om een upgrade gaat of niet kreeg ik het volgende antwoord :

"dit betreft een upgrade, de retail en oem versie hebben wij op dit moment niet in ons assortiment"

Helaas dus, en een beetje jammer dat de eerste medewerker die ik aan de telefoon had mij dit niet kon vertellen / heeft verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:32
Was wel te verwachten natuurlijk, dat VUP zei al genoeg. (en "Upgrade je huidige besturingssysteem naar Windows 8 Pro" helemaal natuurlijk)

Het is wel een beetje misleidend dat ze het een aanbieding laten lijken door dit neer te zetten:

€ 279,00 --> € 59,99

Terwijl DIT nieuwsartikel toch over heel andere bedragen spreekt..

[ Voor 12% gewijzigd door SmiGueL op 23-10-2012 13:18 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach, ze hebben wel vaker onwaarschijnlijke aanbiedingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 423265 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:19:
Ach, ze hebben wel vaker onwaarschijnlijke aanbiedingen ;)
DIt is geen onwaarschijnlijke aanbieding; bijvoorbeeld amazon.co.uk biedt hetzelfde aan voor 50 GBP.

[ Voor 26% gewijzigd door Gunner op 23-10-2012 13:22 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Wel jammer dat je voor de Windows7pro equivalent nog steeds E199,- tot E279,- mag neertellen, terwijl dat nu inmiddels 'old tech' is.
Ik wil een Win7pro-upgrade voor die prijs. :(

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gunner schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:21:
[...]

DIt is geen onwaarschijnlijke aanbieding; bijvoorbeeld amazon.co.uk biedt hetzelfde aan voor 50 GBP.
Maar die prijst 'm niet aan als zijnde afgeprijsd van 279,= ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-05 14:57
Wanneer worden dan de prijzen bekend van de volledige versie en die van de upgrade? Ik weet toevallig dat CD-romland hem vanaf vrijdag verkoopt voor 101,- euro. (de home editie)

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:09

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

SinergyX schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:01:
[...]

Dit was toch bij Windows 7 al niet meer het geval, athans ik heb hier 1 upgrade liggen die niet eens wil installeren als hij geen vorige Windows installatie kan vinden.
Voor 'custom install' gaan, dan kan je mooi op een lege schijf installeren. En ja, ik heb ook zo'n Win7 Upgrade DVD, werkt prima op een leeg PC.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Trinsec schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:35:
[...]

Voor 'custom install' gaan, dan kan je mooi op een lege schijf installeren. En ja, ik heb ook zo'n Win7 Upgrade DVD, werkt prima op een leeg PC.
Als ik diverse posts door MS door o.a. MS personeel in fora bekijk zou dat met de Windows 8 dvd niet meer mogelijk zijn. Totdat er een workaround komt natuurlijk ;)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 13:15

TheVMaster

Moderator WOS
TheNightbringer schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:32:
Wanneer worden dan de prijzen bekend van de volledige versie en die van de upgrade? Ik weet toevallig dat CD-romland hem vanaf vrijdag verkoopt voor 101,- euro. (de home editie)
Eh..er is geen home edition van Windows 8 en waarom zou je een home editie willen als je de Pro voor 29,95 kunt aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij loopt er een actie tot januari ben je maar 60E kwijt bv voor windows 8 pro retail
Heb net bij mycom bestelt hoop dat gewoon full versie krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:18:
Volgens mij loopt er een actie tot januari ben je maar 60E kwijt bv voor windows 8 pro retail
Heb net bij mycom bestelt hoop dat gewoon full versie krijg
Bij Mycom is het ook gewoon de update versie, duidelijk te zien aan het EAN nummer.

[ Voor 16% gewijzigd door Brad Pitt op 23-10-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ja liever 60E voor upgrade, Dan 150E voor full, Heb windows 7 retail hier gewoon liggen dus :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:25:
ach ja liever 60E voor upgrade, Dan 150E voor full, Heb windows 7 retail hier gewoon liggen dus :P.
Kan je toch ook gewoon de DVD downloaden, voor 30 Euro. Scheelt je ook weer. Ga ik ook doen, na de 26ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:26:
[...]

Kan je toch ook gewoon de DVD downloaden, voor 30 Euro. Scheelt je ook weer. Ga ik ook doen, na de 26ste.
crap wist niet dat kon ach ja nu te laat :D
Maak meer zorgen om driver updates atm, Had constant 1000 US DPC latency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Dit is zo, als we Microsoft zelf mogen geloven in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:47
Net een bestelling geplaats :)

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Nu online
[...]

Persoonlijk ben ik liever in het bezit van een origineel schijfje, ik koop hem wel in de (online) winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
TheVMaster schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:32:
[...]

Eh..er is geen home edition van Windows 8 en waarom zou je een home editie willen als je de Pro voor 29,95 kunt aanschaffen?
Ik kan dus waarschijnlijk m'n vista niet upgraden omdat die 32bit is. En ik wil/moet de 64bit versie gebruiken, in mijn geval zou ik dan ergens een legale Windows xp/7/vista 64bit moeten hebben, helaas heb ik die niet. (wel een 32 bit vista dus) Vandaar dat ik voor de "volledige" versie wil gaan, al prefereer ik uiteraard de upgrade voor 30,-. Voornaamste probleem is dus de bit versie, of zou ik tijdens de instalatie van een os kunnen aangeven welke versie ik wil gebruiken? De serial lijkt me namelijk wel gekoppeld aan de ..bit versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:16
Volgens mij kan je wel een upgrade kopen maar zal je hem als full version moeten installeren (omdat een upgrade van 32-bit naar 64-bit niet werkt, maar dat is software- en niet licentietechnisch).

[ Voor 32% gewijzigd door Ramon op 23-10-2012 23:48 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
Kortom ik ben dan alles kwijt, maar ik ben dan van vista 32bit naar Windows 8 64bit gegaan? Het behouden van de data boeit mij vrij weinig dat installeer ik dan wel weer opnieuw. Het scheelt gewoon erg veel kwa geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooiopdevork
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-05-2023
[b][message=39154152,noline]Ingcharoth schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:58[/message
Ik heb wel een aantal laptop-licenties, maar die tellen vermoedelijk niet.
Wat zijn laptop-licenties, ik heb namelijk ook nog een laptop met een xp-licentie, maar deze kan ik dus niet gebruiken voor een upgrade naar win 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 14:38
TheNightbringer schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:52:
Kortom ik ben dan alles kwijt, maar ik ben dan van vista 32bit naar Windows 8 64bit gegaan? Het behouden van de data boeit mij vrij weinig dat installeer ik dan wel weer opnieuw. Het scheelt gewoon erg veel kwa geld.
Om data te migreren kun je zelfs ook eenvoudig Windows Easy Transfer gebruiken. Wellicht dat je het nog niet kende.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:02
Hooiopdevork schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:37:
[...]

Wat zijn laptop-licenties, ik heb namelijk ook nog een laptop met een xp-licentie, maar deze kan ik dus niet gebruiken voor een upgrade naar win 8?
Hij bedoeld OEM licenties die bij een laptop zitten als je deze koopt. Je kan enkel de laptop zelf upgraden aangezien het een OEM licentie is maar je kan altijd proberen deze xp licentie te gebruiken op de te upgraden computer om XP te installeren, vermoedelijk zal activeren telefonisch moeten gebeuren en dan kan je upgraden. Misschien niet 100% legaal maar is wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hooiopdevork schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:37:
[...]

Sorry, ik drukte me verkeerd uit. Ik heb nog een paar oude laptop's met een OEM-installatiedisk van Windows XP Pro, maar die zijn natuurlijk alleen bedoeld voor die specifieke laptops, je mag deze niet gebruiken voor een upgrade naar Windows 8 op een gewóne PC. Maar je mag deze uiteraard wél gebruiken om je laptop te upgraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
punisher007 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:58:
[...]

Om data te migreren kun je zelfs ook eenvoudig Windows Easy Transfer gebruiken. Wellicht dat je het nog niet kende.
Dat is niet het probleem, ik heb windows gewoon op m'n SSD met al m'n applicaties en al m'n data staan op een andere hardeschijf. Dus ik vind het prima dat ik gewoon alles kwijt ben, mijn probleem momenteel is dat ik nu niet zeker weet of ik wat aan die upgrade heb met m'n oude Vista licensie. (voornamelijk omdat ik 64bit wil) Al van wat ik begrepen heb kan ik met de upgrade ook gewoon een clean install doen wat er voor moet zorgen dat ik de 64bit versie kan installeren, met als gevolg dat m'n disc gecleaned is zeg maar. (right?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:02
TheNightbringer schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:18:
[...]

Dat is niet het probleem, ik heb windows gewoon op m'n SSD met al m'n applicaties en al m'n data staan op een andere hardeschijf. Dus ik vind het prima dat ik gewoon alles kwijt ben, mijn probleem momenteel is dat ik nu niet zeker weet of ik wat aan die upgrade heb met m'n oude Vista licensie. (voornamelijk omdat ik 64bit wil) Al van wat ik begrepen heb kan ik met de upgrade ook gewoon een clean install doen wat er voor moet zorgen dat ik de 64bit versie kan installeren, met als gevolg dat m'n disc gecleaned is zeg maar. (right?)
Een licentie kan gebruikt worden voor een 32-bit of 64-bit besturingssysteem. Het "ergste" wat er kan voorkomen is dat je een clean install moet doen omdat hij geen 32-bit vista kan upgraden naar 64-bit Windows 8.

Stel dat je ook geen clean install kan doen omdat er een 32-bit opstaat, download je een 64-bit vista, installeerd die eerst op je SSD om vervolgens de 64-bit Windows 8 te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
Ik probeer het vrijdag wel even :) ik laat wel bericht achter of het gewerkt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dan kan Bol.com inderdaad mijn bestelling terug verwachten! Beadankt voor de Tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Informatique doet het voor de zelfde prijs: www.informatique.nl/52988...dows-pro-8-nl-32-64b.html (hier dus wel expliciet aangeduid als VUP)

Dus blijkbaar niets Bol.com-eigens maar de gewone winkelprijs :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1