Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

automatisch viedeo's laten starten in 360p

Pagina: 1
Acties:

• michielsmet
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-05 21:30
Het zou handig zijn om bij "mijn voorkeuren" een optie te hebben video's automatisch in 360p te laten starten. Nu moet dit telkens zelf opnieuw geselcteerd worden, dit werkt ook ni altijd goed. Als je video gestart bent in 720p wilt die niet altijd overschakelen. Dit zou een zeer handige feature zijn voor tragere computers.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11 21:55
Hmmm het was de bedoeling dat dit gewoon werd onthouden. Dat moet met de release stuk zijn gegaan. Ik maak er even een melding van. Thanks!

• michielsmet
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-05 21:30
Ok bedankt! Ondertussen werkt het inderdaad terug :)

Verwijderd

Ik kan deze optie niet vinden bij voorkeuren :? ? Het werkt ook niet automatisch.

Vreemd het werkt nu wel :).

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2012 17:39 ]

Verwijderd

Ah ik heb nu door hoe het werkt :). Bij het sluiten van de browser gaat de voorkeur verloren dus moet ik telkens het filmpje weer op 360p zetten. Is daar al een oplossing voor?

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
Je laat alle cookies zeker verwijderen bij het sluiten van de browser? want ik denk dat ze deze voorkeur in een cookie opslaan, of nie?

Verwijderd

Goed idee :). Ik heb inderdaad een add-on (BetterPrivacy) die Flash cookies (oid) verwijderd. Ik heb tweakers.net nu in een beschermde map gezet.

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
Dan zou het weer moeten werken als het goed is. Bij mij laadt hij telkens elke video in hd en ik verwijder niks (behalve in ie, maar die gebruik ik toch amper, puur om mijn website te testen).

Verwijderd

hylke94 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:20:
Dan zou het weer moeten werken als het goed is. Bij mij laadt hij telkens elke video in hd en ik verwijder niks (behalve in ie, maar die gebruik ik toch amper, puur om mijn website te testen).
Thanks ik heb even een regel aangemaakt dat Tweakers.net cookies blijven behouden en nu werkt het naar behoren :). Met de vorige versie van Tweakers was dat overigens niet nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2012 17:15 ]

Pagina: 1