Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-09 20:38
Ik kom van iOS en was daar gewend met meerdere agenda's te werken binnen één exchange account.
Zo had ik heel overzichtelijk een privé-, werk- en studieagenda.

Met mijn SGS3 krijg ik dit maar niet voor elkaar, en ook zoeken levert me geen (bruikbaar) resultaat op.

Ik kan het haast niet geloven, maar klopt het dat onmogelijk is om met Android binnen één Exchange account meerdere agenda's te gebruiken? Of zijn er dan op zn minst work-arounds die wel lekker werken? Ik ben ook wel op een .ics feed gekomen maar dat is voor mij geen oplossing.

Gebruikte mailserver:
- Kerio Connect

Wat heb ik verder geprobeerd?
- Agenda's op hetzelfde niveau ondergebracht
- Google, Google, Google
- Forum search GOT
- TouchDown for Android

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik snap het niet: de mailserver is Kerio Connect, maar je noemt een Exchange account. Als ik er helemaal naast zit mag iemand mij een rotschop geven, maar Kerio Connect is een heel andere mail oplossing dan Exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
Misschien niet helemaal duidelijk in mijn verwoording, maar Kerio gebruikt het Exchange protocol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Je bedoelt Kerio gebruikt IMAP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
Nee het Exchange Activesync (EAS) protocol.
Ik weet dat EAS standaard maar één Calender ondersteunt, maar iOS zoekt bijvoorbeeld zelf naar meerdere agenda's (net zoals Outlook denk ik) dus ik ben op zoek naar een manier om dat op Android ook aan de praat te krijgen, al dan niet via third-party-apps en/of workarounds.

[ Voor 79% gewijzigd door Staatslot op 23-10-2012 12:40 ]