Ondanks dat er al heel veel reacties zijn ook even de mijne.
Wat ik in dit bericht lees (plan: Tweakers 7: de puntjes op de i) maakt mij een beetje aan het schrikken.
In plaats van de problemen aan te pakken gaan jullie workarounds maken!
Dit is niet goed.
Ik wil als gebruiker geen instellingen moeten doen (jullie workarounds), ik wil dat het goed werkt!
Weten jullie op welk device de website het meest bekeken wordt?
Is dat de desktop of is dat een tablet? Ik neem aan de desktop
Welke resolutie wordt het meest gebruikt? Ik neem aan een resolutie wat meer op 16:9 dan 4:3 lijkt.
Ga daar dan van uit en gebruik de breedte van het scherm ipv de lengte zodat ik niet hoef te scrollen.
Ik wil geen tablet layout op mijn desktop!
-------
Bug
Nu ik dit bericht aan het typen ben valt het tekstvak voor een deel áchter het bericht dat jullie cookies gebruiken maar de cursor verdwijnt er ook achter. Dat is niet handig typen.
De cursor zou eigenlijk tot net boven dat bericht moeten springen.
Wat ik in dit bericht lees (plan: Tweakers 7: de puntjes op de i) maakt mij een beetje aan het schrikken.
In plaats van de problemen aan te pakken gaan jullie workarounds maken!
Dit is niet goed.
Ik wil als gebruiker geen instellingen moeten doen (jullie workarounds), ik wil dat het goed werkt!
Weten jullie op welk device de website het meest bekeken wordt?
Is dat de desktop of is dat een tablet? Ik neem aan de desktop
Welke resolutie wordt het meest gebruikt? Ik neem aan een resolutie wat meer op 16:9 dan 4:3 lijkt.
Ga daar dan van uit en gebruik de breedte van het scherm ipv de lengte zodat ik niet hoef te scrollen.
Ik wil geen tablet layout op mijn desktop!
-------
Bug
Nu ik dit bericht aan het typen ben valt het tekstvak voor een deel áchter het bericht dat jullie cookies gebruiken maar de cursor verdwijnt er ook achter. Dat is niet handig typen.
De cursor zou eigenlijk tot net boven dat bericht moeten springen.
Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!