Aanmaken "persoonlijk" agenda punt in gedeelde agenda.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:03

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Call me crazy, soms krijg je van die vragen en dan weet je het even niet meer, ook omdat het naar je eigen gedachte gang niet helemaal klopt.

Ik heb nu de vraag liggen van een secretaresse waarom ze geen "persoonlijke" afspraken meer kan maken in de agenda die zij beheerd van een manager. Klaarblijkelijk was dit mogelijk in Outlook 2003, wij zijn recentelijk gemigreerd naar Office 2010 (Outlook 2010).

Iemand enige idee of dit inderdaad mogelijk was en nu niet meer. Ik ben al de nodige autorisaties bijlangs gelopen, de secretaresse mede-eigenaar gemaakt van de mailbox tevens heb ik ook toegekend dat de secretaresse "Persoonlijke" items mag inzien, maar daarmee kunnen ze nog niet aangemaakt worden.

Naar mijn idee zou het ook logisch zijn dat je GEEN "persoonlijke" afspraak/agenda punten kunt aanmaken in de agenda van een ander, het is niet voor niets een "Persoonlijk" afspraak. Google en de GoT search kunnen mij op dit punt ook nog niet echt verder helpen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:12
Ik kan alvast ook geen private afspraken maken in onze gesharede teamagenda in Outloko 2010, de private button is grayed out. Geen idee of dit wél kon in 2003 overigens... Maar het lijkt me idd niet meer dan logisch dat je in een gesharede agenda (die dus niet persoonlijk is) geen private afspraken kan maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Laatst online: 13-05-2021
Bottomline is natuurlijk dat de werkwijze gewoon anders moet. Het logischer om de prive afspraak in een losse privé agenda te zetten en deze te delen met de betreffende agenda. Maar daar was je volgens mij ook al achter.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Laatst online: 01:03

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
_/-\o_ Kijk het antwoord en dan in hap - klare brokken, hartelijk dank! De gedachten gang is dus wel goed, maar voor de persoon die het toch weer anders willen is er ook een mogelijkheid.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/