Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug]Afbeelding wordt niet volledig weergegeven

Pagina: 1
Acties:

• Bakove
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
In sommige artikelen/reviews staan tussendoor thumbnails van afbeeldingen. Bij het aanklikken van de eerste afbeelding verschijnt deze in het groot. Als ik dan op de thumbnail van de volgende afbeelding klik (of het pijltje naar rechts voor de volgende afbeelding), dan gebeurt het regelmatig dat deze maar gedeeltelijk wordt weergegeven. Als dit optreedt wordt alleen het bovenste deel van de afbeelding weergegeven. Hoe groot dit deel is varieert. De rest van de afbeelding blijft zwart. Als het gebeurt, dan gebeurt het alleen bij afbeeldingen die nog niet eerder zijn opgevraagd. Als ik al eerder op een afbeelding heb geklikt, dan treedt het nooit op. Ik heb hier last van sinds de update naar Tweakers 7. Daarvoor niet. Dat verbaast me enigszins, want juist deze functionaliteit lijkt niet te zijn veranderd. Ik heb hier last van met firefox 16 op ubuntu 12.04. Met chromium heb ik het zo gauw niet kunnen reproduceren.