Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vraagje over unattended windows

Pagina: 1
Acties:

• aloysiussss
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-11 20:03
Hallo mede Tweakers.
ik heb een vraagje, ik moet voor stage een unattended windows maken met daar in alles ge-activeerd + drivers etc.
wat is hier het goeie programma voor, ik heb 2 programma's gebruikt maar het werkt dan niet zoals ik het wil

- vlite heb ik geprobeerd, en nog een andere programma (alleen hoe die heet weet ik niet zo 123).

dus wat mijn vraag is, wat voor programma raden jullie aan?
en wat zijn goeie drivers die ik daarbij in kan importeren?
(ik wil een unattended windows 7 maken)

mvg.
alphaxz

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Zoek eens op slipstreamen van Windows, vast genoeg over te vinden.

• aloysiussss
dankje wel megamind, ik ga het morgen proberen op mijn stage.

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 09:23
alphaxz schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 02:03:
dankje wel megamind, ik ga het morgen proberen op mijn stage.
Wat heb je gevonden dan?
Waarschijnlijk heb je de Windows AIK of OPK nodig. Ligt eraan voor welk gebruik het is bedoeld.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• aloysiussss
ik heb er eerlijk gezecht nog geen tijd aan gehad, maar dat klopt 1 van die 2 heb ik nodig ja, ik heb eerst altijd AIK gehad volgens mij ? weet ik niet meer tijdje geleden. maar kijk ff of ik tijd heb voor vandaag

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Welke Windows versie gaat het om?
edit: 7 dus, overheen gelezen. Bij XP is het makkelijk, een antwoordbestand (winnt.sif) aanmaken en de installatie verloopt als je wil in zijn geheel automatisch. Of in mijn geval, automatisch op het partitioneren en selecteren van de HDD/partitie na dan. Wil niet het risico lopen dat de setup op de verkeerde terecht komt :P

Maar geen idee hoe het met 7 zit, daar zit de installatieschijf ook totaal anders in elkaar tov XP.
Megamind schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 00:47:
Zoek eens op slipstreamen van Windows, vast genoeg over te vinden.
Slipstreamen en unattended zijn 2 totaal verschillende dingen ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Raven op 23-10-2012 14:26 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1