• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-11 19:57
Nu de main-unit van mijn stereo systeempje steeds meer kuren vertoont, ben ik op zoek naar wat nieuws.
Het huidige systeem gebruik ik voor:
  • PS3 (tulpstekkers)
  • Laptop (3,5mm jack in line-in)
  • CD-speler
  • FM-radio
De boxen van dit systeem werken nog prima en zouden eventueel nog wel hergebruikt kunnen worden. Deze worden ook aangesloten dmv tulpstekkers.

Voor het nieuwe systeem wil ik dus eigenlijk ook al het bovenstaande nog kunnen, maar misschien wel meer.
Nu heb ik zitten kijken naar het Sonos systeem, maar volgens mij kun je hier alleen maar eigen muziek en internetradio op afspelen (correct me if I'm wrong)? Gamen of een filmpje kijken via de Sonos box zit er dus niet in.

Het lijkt me wel heerlijk om draadloos dmv mijn smartphone mijn muziek uit te kiezen en af te spelen (al dan niet met Spotify), maar is dit ook mogelijk in één systeem waarbij het bovenstaande lijstje ook nog mogelijk is?

Wie kan mij hierin adviseren?
Wat het budget betreft, ik heb geen idee wat ik er voor over zou moeten hebben. Ik kan niet anders zeggen dat een Sonos Play 3 voor €300 wel erg aan de prijzige kant is voor één enkele box..

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Verwijderd

Je bent op zoek naar een versterker, dat is "je huidige systeem" ;)

• Niekfct
Dat zou zo maar kunnen, ik ben niet zo bekend met al die termen :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Roep eens wat merken en types van het spul wat je nu hebt staan. En roep eens wat je budget is. Mijn glazen bol is namelijk stuk ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Niekfct
Nja wat ik nu heb is al meer dan 5 jaar oud, en is van grundig (verdomd goede afstandsbedieningen hebben zij zeg!), de GM3000usb. Voor zo'n zelfde soort opstelling laat ik het om en nabij €100.
Gaan we naar de modernere features, dan heb ik geen idee in wat voor prijsklasse we dan terecht zouden komen. €250 - €300 zou kunnen, maar dan brengt de Sonos play 3 op het eerste gezicht wel te weinig.

Ik heb nog wel zo'n bol over, mocht je interesse hebben :)

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:05

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Goed, deze gaat van aud naar cea.

Wise enough to play the fool

• Niekfct
teacher schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:24:
Goed, deze gaat van aud naar cea.
Danku :)

• Niekfct
Ik heb nog even wat lopen zoeken en ben op de Raumfeld Speaker S uitgekomen.
Als ik het goed begrijp kun je hiermee muziek vanaf Android devices streamen en zijn er ingangen voor tulpstekkers (clinch) beschikbaar om de PS3 en laptop aan te sluiten.

Heeft iemand al ervaring met deze systemen?

Pagina: 1