Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Feat] Forums zoeken via pricewatch

Pagina: 1
Acties:

• monsees
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:40
Beste mensen.
Ik heb eigenlijk geen idee of er meerdere mensen forums zochten via de pricewatch, voor de update vond ik het altijd makkelijk om het meest actuele forum meteen te vinden via pricewatch. Helaas is deze er op de een of andere manier vanaf gehaald :(
Wanneer ik nu op de forums ga zoeken naar guild wars 2 komt er nog niet bij te staan wat ik zelf wil zien:
http://gathering.tweakers...ta[q]=guild+wars#hitstart. Niet bepaald relevant dus dat ik allemaal Wow topics voorbij zie komen....
Zelf zou ik het zeer waarderen als deze optie er weer aantoegevoegd werd :)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:58
Bedoel je domweg dat als je op een product zit, je ook een tabje wil hebben met gerelateerde forumtopics over dat product? Bijvoorbeeld bij pricewatch: Samsung Galaxy S III 16GB Blauw een tabje met forum topics?

Indien ja, dat zit er al aan te komen ;) we moesten alleen het gehele forum in onze engine zetten, wat bizar veel werk is :)

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
Misha schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:51:
Bedoel je domweg dat als je op een product zit, je ook een tabje wil hebben met gerelateerde forumtopics over dat product? Bijvoorbeeld bij pricewatch: Samsung Galaxy S III 16GB Blauw een tabje met forum topics?

Indien ja, dat zit er al aan te komen ;) we moesten alleen het gehele forum in onze engine zetten, wat bizar veel werk is :)
Dat zou wel ideaal zijn. Dan kun je in één keer doorklikken zonder eerst zelf te gaan zoeken en allerlei filters in te stellen.