Vier monitoren, advies budget kaartje (s)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174960

Topicstarter
Hoi,

Ik gebruik mijn pc thuis voornamelijk om op te werken en wil graag een nieuwe pc samenstellen.
Nu heb ik geen hoge grafische eisen, maar wel de behoefte om 4*24" schermen aan te sluiten.
Genoeg oplossingen te vinden, maar ik ben eigenlijk opzoek naar een budget oplossing.
Mijn huidige PC heeft twee schermen, die heb ik destijds met twee goedkope Club3D PCI kaartjes aangesloten (1 kaart heeft 1*VGA, 1*DVI,1*HDMI). Dus twee videokaarten en twee 24" monitoren aangesloten met HDMI.
Nu hebben mijn nieuwe(re) schermen alleen DVI aansluitingen.

Wat is een goed advies om twee monitoren via DVI-I en twee monitoren via HDMI aan te sluiten? bus kan zowel PCIE als PCI zijn (moederboard moet nog gekocht worden)

Kan ik de huidige kaartjes hergebruiken en dus per kaart een HDMI en een DVI uitgang gebruiken?
Of zijn er budgetkaartjes waarbij dat wel kan. (tussen de E25 en E50 per kaart)

Alvast bedankt voor de hulp!

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 174960 op 22-10-2012 19:33 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aub lezen wat we schrijven voor je post:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Move VB -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warloco
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:01
ik denk dat
pricewatch: XFX HD6770
dit je beste optie is om makkelijk meerdere schermen aan te sturen en het valt ook nog binnen budget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174960

Topicstarter
Excuus voor verkeer forum. Inderdaad beter lezen!

@warloco dat ziet er gelikt uit, alleen niet veel aanbieders en op de sites van die aanbieder alleen kaarten met andere video outputs ?

Is er geen site waar ze oudere dual-head kaarten dumpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warloco
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:01
via amazon is hij wel te verkrijgen.
En dual-head kaarten zijn tegenwoordig zeldzaam nieuw te vinden in winkels.
waarschijnlijk zul je dan marktplaats ofiets moeten afstruinen om iet tegen te komen maar dan weet je niet zeker of ze nog werken.
en idd de linkt van salland die klopt niet maar als je op het type van de kaart in google gooit zul je vast wel meer shops kunnen vinden