Ik zal ff uitleggen hoe het zit hier. Ik woon op een zolderappartement en heb hier boven een router staan voor (draadloos) internet. Beneden staat een modem en een router en vanuit de router beneden gaat er een kabel uit poort 1 naar de wlan/internetpoort van router 2. Zo ontvingen wij altijd draadloos internet en dat ging ok tot vorige vrijdag. Er is wat mis gegaan en daarom heb ik router 2 moeten resetten en heb nu problemen met het internet. Wanneer heb ik internet?
Kabel vanuit router 1 in laptop: Ja
Ethernetkabel vanuit poort 1 router 2: ja.
Draadloos: sporadisch. Valt steeds weg na paar sec en kan er dan niet meer op zonder dat ik het herstart.
Het gaat hier om een Linksys wrt160Nv2. Ik heb router twee al een ander IP gegeven dus daar ligt het niet aan volgens mij. Hoop dat iemand mij (snel) kan helpen. Mochten er vragen zijn of screens nodig kan ik hiervoor zorgen. Alvast bedankt!
Kabel vanuit router 1 in laptop: Ja
Ethernetkabel vanuit poort 1 router 2: ja.
Draadloos: sporadisch. Valt steeds weg na paar sec en kan er dan niet meer op zonder dat ik het herstart.
Het gaat hier om een Linksys wrt160Nv2. Ik heb router twee al een ander IP gegeven dus daar ligt het niet aan volgens mij. Hoop dat iemand mij (snel) kan helpen. Mochten er vragen zijn of screens nodig kan ik hiervoor zorgen. Alvast bedankt!