Router keuze advies

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-05 00:52

mirno

私の名前はMirnoです

Topicstarter
Beste tweakers,

Kan iemand mij een router aanraden met deze eissen:
-Moet door een stalen schuur heen kunnen verzenden (eventueel in combinatie met een range extender)
-Moet ook en groot bereik hebben i.v.m. land waarop gewerkt wordt (groot bereik dus)

Als iemand een paar alternatieven heeft laat het graag weten dan zal ik die even opzoeken

mvg. Mirno

我的名字是Mirno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Al eens hier gekeken?
Iedereen heeft zo zijn favo router/merk, maar ze zenden allemaal maar een begrensd vermogen uit (iets met wetgeving ofzo... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

Topicstarter
Had er al gekeken. Maar ik heb eigenlijk niet echt een optie met bereik en muur doordringbaarheid kunnen vinden.
Merk maakt niet echt uit. Alleen het bereik eigenlijk.

[ Voor 51% gewijzigd door mirno op 22-10-2012 18:44 ]

我的名字是Mirno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik denk dat de router in een stalen schuur zetten sowieso niet handig is, daar kan wifi namelijk uberhaupt slecht tegen. Als het voornamelijk gaat om bereik op een groot open veld dan zou ik overwegen een outdoor accesspoint te kopen.. Bijvoorbeeld zo iets: http://www.wifishop.nl/pr...8dbi-omni-antenne-v20.htm

Als je vanaf het punt waar het accespoint staat slechts naar een bepaalde richting bereik wilt hebben zou je wellicht nog beter zoiets overwegen: http://www.wifishop.nl/pr...antenne-12dbi-2-4-ghz.htm

Maar goed je geeft niet aan wat het budget is. En daarnaast is het wat bereik ook nog zo dat je clients ook een voldoende sterke antenne moeten hebben om het te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

Topicstarter
Oke bedankt voor de info. Het is niet voor mijzelf de router.
De wifi moet namelijk voor iemand uit zijn huis naar de schuur worden doorgestuurd

我的名字是Mirno