1. Bestemming
Pricewatch. Mogelijk ook andere onderdelen waar popouts over Flashbanners heen gaan.
2. URL
In dit geval pricewatch: Cooler Master Elite 343 - maar alleen als je geen bannerloos abo hebt, en het ads-systeem besluit een banner te plaatsen.
3. De omschrijving & steps to reproduce

Ik wilde een Cooler Master kast toevoegen aan mijn bovenste wenslijst, maar een ASRock banner steekt hier een stokje voor
In plaats van het zetten van een vinkje, wordt je doorverwezen naar de link achter de banner.
Iets met Flash en z-index denk ik
Door in de lege ruimte rechts van het textlabel te klikken, kun je alsnog aanvinken, maar helemaal handig is het niet
4. Je browserversie
Firefox 16.0.1 release channel.
5. Door jou gebruikte plug-ins
Geen plugins met als doel het wijzigen van html/css. Other than that:
De Firebug-familie, User-agent switcher (uitgeschakeld), tja. Niet echt bijzondere dingen dus.
6. Besturingssysteem
Windows 7, 64-bit.
Pricewatch. Mogelijk ook andere onderdelen waar popouts over Flashbanners heen gaan.
2. URL
In dit geval pricewatch: Cooler Master Elite 343 - maar alleen als je geen bannerloos abo hebt, en het ads-systeem besluit een banner te plaatsen.
3. De omschrijving & steps to reproduce

Ik wilde een Cooler Master kast toevoegen aan mijn bovenste wenslijst, maar een ASRock banner steekt hier een stokje voor
Iets met Flash en z-index denk ik
Door in de lege ruimte rechts van het textlabel te klikken, kun je alsnog aanvinken, maar helemaal handig is het niet
4. Je browserversie
Firefox 16.0.1 release channel.
5. Door jou gebruikte plug-ins
Geen plugins met als doel het wijzigen van html/css. Other than that:
De Firebug-familie, User-agent switcher (uitgeschakeld), tja. Niet echt bijzondere dingen dus.
6. Besturingssysteem
Windows 7, 64-bit.
[ Voor 4% gewijzigd door Booster op 22-10-2012 17:14 ]