Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Feat] .Plan

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Topicstarter
Ik mis de optie om in 1 of 2 muisklikken naar de .Plan's te kijken bijvoorbeeld.

Wanneer je nu op nieuws klikt, krijg je een lange opsomming van nieuws. Ik zou het handig vinden als ik daar bovenaan netzo als je op de hompage op onderwerp kan filteren, kan filteren op artikeltype.

Nu moet ik eerst zoeken op "" , en dan de andere artikeltypes uitvinken. Ik had er erg veel moeie mee om dit snel terug te vinden :'( ;

.Plan - Een dag met Tweakers 7
19-10 - Gisteren aan het einde van de ochtend hebben we de nieuwe versie van Tweakers live gezet. En dat hebben we geweten. Bijna 4000 reacties en ontelbare Tweets later kunnen we enigszins de...

.Plan - Tweakers.net maakt plaats voor Tweakers 7
17-10 - In de afgelopen twee jaar is er hard gewerkt aan een nieuwe versie van Tweakers.net. Deze versie is in de voorbije weken getest en zal donderdag het daglicht zien. De site is tijdens de...

mijn T.net systeemspecspagina

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Topicstarter
Helpt wel, maar er moet wel ergens een knopje zijn waar ik op kan klikken. Het is niet echt gebruiksvriendelijk wanneer ik het in moet gaan vullen in de adresbalk oid? (ik snap dat ik er een bookmark voor kan maken)

mijn T.net systeemspecspagina

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat is dan ook niet helemaal de bedoeling. Voor nu kan ik je zeggen dat de .plans in elk geval via de tracker eenvoudig te bereiken zijn (als je ze daar zichtbaar hebt gemaakt bij Instellingen). Maar ook zonder de tracker zou je er eigenlijk bij moeten kunnen :)

Zie ook: Misha in ".Plans"

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
Wordt dus aan gewerkt...

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:58
Komt zodra het af is ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.