[Feat] Pricewatch aantal shops.

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368144

Topicstarter
In een poging de gesloopte pricewatch weer bruikbaar te maken een feature request...
In de pricewatch stond vroeger onder de prijs het aantal shops dat een artikel aanbood. Handige functie want als ik moet kiezen tussen 5 harde schijven die ongeveer hetzelfde zijn is dat een criterium waar ik mijn beslissing op baseer.

http://tweakers.net/categ...331aB8STb1kt7LgU5yh5LrfUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakove
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
+1, ik vond dat ook erg handig.

Wat ik ook jammer vind is dat het "pad" waar je je in bevindt niet altijd weergegeven wordt in de pricewatch.

Dat was vroeger wel. Bijv. "Index » Pricewatch » Componenten » Behuizingen » Prijzen". Net als wat je hierboven bij het forum ziet.

Als ik nu bijvoorbeeld naar de interne harde schijven ga, dan is de titel bovenaan gewoon een klikbare link naar de interne harde schijven (terwijl ik daar al ben). Ik zou graag de mogelijkheid hebben om terug te kunnen klikken naar "opslag". Het voelt nu wat rommeliger aan in vergelijking met de vorige versie. Ik mis de oude frontend.

[ Voor 90% gewijzigd door Bakove op 22-10-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:35
Het direct plaatsen van het aantal shops dat een artikel heeft zal wat lastig gaan. We hebben domweg ruimtegebrek. We zouden het wel bijvoorbeeld kunnen doen middels een tooltip. Dit staat in ieder geval weer op de radar :) thanks

Dit topic is gesloten.