Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[FEAT][Forum reactie] Laatste reactie

Pagina: 1
Acties:

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
Het is heel mooi dat je nu binnen een fast react de melding krijg dat je de laatste poster bent en bij het herposten dat dat je dan je post kan bewerken.

Maar zou het niet een mooie feature zijn als je als laatste post en je vergeet iets dan de fast react iets kan bijvoegen en deze dan onderaan je nieuwste post bijgevoegd word. met b.v. een edit tag zodat men weet dat er iets aan je post aagepast is??

A Soldiers manual and a pair of boots.

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:40

BLACKfm

O_o

Maar wat als jij net op enter drukt en de backend een seconden te laat is met het weergeven van een reactie van iemand anders, dan plaatst die een nieuw bericht.

Persoonlijk zie ik de edit knop als reguliere manier om een toevoeging te doen.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
Klopt, Maar dan zou het systeem dus een nieuwe post moeten genereren..

indien er nog geen nieuwe post is en bij de send opdracht ook nog geen nieuwe post is geplaatst kan je dus je nieuwe post laten toevoegen aan je laatste post.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
To_Tall schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:28:
Klopt, Maar dan zou het systeem dus een nieuwe post moeten genereren..
Ja maar dan mis je weer de context van de originele post. Het is wel Tweakers hier, ik zie het niet zo zitten dit allemaal te gaan lopen idiot proofen.

Daarnaast, als je een update wil plaatsen of schoppen, kan dat niet. Ja tuurlijk kunnen we aangeven dat posts ouder dan 24 uur niet worden aangevuld, maar zijn het dan niet allemaal maars/als/indiens? Naast het feit dat het voor de poster juist onduidelijk wordt of het een edit wordt of een nieuwe post.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-11 14:01
Ik denk dat TS (een beetje onhandig) probeert te zeggen dat in het geval je een laatste post hebt op een topic, dat elke volgende posting die je maakt toegevoegd wordt i.p.v. als nieuwe post verschijnt. Helpt ook om drie reacties achter elkaar van dezelfde user te vermijden.

Maar dit is wel uit de categorie 'nice to have' en niet echt noodzakelijk imo. Een beetje netiquette en je hebt er geen last van, want dan ben je braaf aan het editten.
Wordt er dan nog gepost, dan kan je daar weer op reageren.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Senor Sjon schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:46:
Ik denk dat TS (een beetje onhandig) probeert te zeggen dat in het geval je een laatste post hebt op een topic, dat elke volgende posting die je maakt toegevoegd wordt i.p.v. als nieuwe post verschijnt. Helpt ook om drie reacties achter elkaar van dezelfde user te vermijden.

Maar dit is wel uit de categorie 'nice to have' en niet echt noodzakelijk imo. Een beetje netiquette en je hebt er geen last van, want dan ben je braaf aan het editten.
Wordt er dan nog gepost, dan kan je daar weer op reageren.
Volgens mij begrijpt iedereen hem wel hoor. Alleen er zijn situaties te bedenken dat dit niet wenselijk of onduidelijk is, zoals bijv. bij schoppen of updaten. Allerlei uitzonderingen en uitsluitingen maken het alleen maar complex.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Pagina: 1