Mede8er MED1000X3D: een mediaspeler met diepgang

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-07 18:09
reviews: Mede8er MED1000X3D: een mediaspeler met diepgang

"Daarnaast hebben mediaspelers - uitgezonderd die met Google TV - standaard geen toegang tot Google Play. Mede8er heeft daarom besloten om deze functionaliteit zelf te schrijven en te optimaliseren voor de RTD1186-soc. Wij bekeken of Mede8er daarin geslaagd is."

In het artikel zie ik dit niet terugkomen. Google Play wordt niet besproken.

Waar is de link met "Feedback" trouwens gebleven? Die stond vroeger toch rechts naast het artikel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Aangezien er al een topic over deze review is:
- Waarom is er geen verwijzing naar de /WP variant in de tekst? Die is wel aan de review gekoppeld, maar vindt er niet zo 1 2 3 wat over terug in de tekst. Ik vermoed dat het de variant met WiFi is, maar er staat niet in de tekst welk typenummer deze zou moeten hebben.
- Pagina 3, welke film(s) worden daar afgebeeld op de screenshots? Vind het wel jammer dat dat er nooit bij vermeld wordt.

[ Voor 26% gewijzigd door Raven op 22-10-2012 13:59 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-05 12:10

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Alfredo schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:31:

Waar is de link met "Feedback" trouwens gebleven? Die stond vroeger toch rechts naast het artikel?
In je bookmarks hopen we ;) Die zit nu inderdaad wat verstopt, maar is te vinden via het menu tegenwoordig: http://tweakers.net/over_tweakers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
@Alfredo : Mede8er levert eigen internetapps. Die zijn besproken.
@Raven : Wifi-versie is inmiddels gelinkt in de tekst. De video's zijn zeer divers die we uittesten en het gaat te ver om steeds alle titels te noemen. Het gaat ook meer om de combinatie van codecs/containers.

Abort Retry Fail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-07 18:09
Wilbert de Vries schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:20:
[...]

In je bookmarks hopen we ;) Die zit nu inderdaad wat verstopt, maar is te vinden via het menu tegenwoordig: http://tweakers.net/over_tweakers/
Lijkt mij niet de juiste plaats. Als ik via het forum ga, kost het mij twee clicks. Via jouw link zijn dat er drie.
Dimitri R schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:22:
@Alfredo : Mede8er levert eigen internetapps. Die zijn besproken.
Er worden inderdaad enkele internetapps besproken. Maar dat is iets compleet anders dan het schrijven van functionaliteit om Google Play te kunnen benaderen. De indruk dat Mede8er daarin geslaagd is, wordt namelijk gewekt in de inleiding. Wat ze hebben is echter helemaal niet speciaal, de meeste mediaspelers bieden wel een extra app of twee aan.