Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BUG] [FP] Wachtwoord zichtbaar bij inloggen

Pagina: 1
Acties:

• Pietjebelll
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-11 14:57
1. In principe niet van toepassing, want het treedt "overal" op (de plekken waar ik het geprobeerd heb)
2. Een URL kan ik niet geven, want het probleem treedt op in de inlog "overlay".
3. Het probleem treedt op als je probeert een reactie te geven (zowel een reactie op een FP-post of een advertentie in de V&A) als je niet standaard ingelogd bent. Ik probeerde bijvoorbeeld te reageren op iemand ie ook een reactie had gegeven op een FP-post. Als je dan onder zijn bericht op "reageren" klikt, krijg je een soort overlay waarin je eerst moet inloggen (logisch). Als ik in die overlay mijn wachtwoord invoer, worden het geen zwarte bolletjes, maar zie je gewoon je wachtwoord.
4. Internet Explorer 8.0.6601 (sorry, universiteitsrotzooi)
5. Ik heb geen idee wat voor plugins er allemaal geinstalleerd zijn, aangezien dit dus door de universiteit wordt bepaald
6. Windows XP Professional

Ik heb vanwege dit euvel ook firefox even geinstalleerd, en daar treedt het probleem niet bij op. En ik hoop niet dat ik iets duppel post, maar ik kon er van niemand anders iets over vinden. Ook heb ik in mijn titel wel FP genoemd, maar het is dus eigenlijk overal, het probleem zit hem in de overlay die zelf ook geen unieke URL heeft. (maar dat weten jullie natuurlijk)

Succes!

Afbeeldingslocatie: http://i1290.photobucket.com/albums/b531/pietjebell4/FoutjeTweakers-1.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Pietjebelll op 22-10-2012 11:51 ]

• wildewouter
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-11 13:54
Bedankt voor je feedback! We zien dit inderdaad in IE8 ook bij ons. We maken er een ticket voor.

• Pietjebelll
No problem. Succes ermee

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

wildewouter schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:53:
Bedankt voor je feedback! We zien dit inderdaad in IE8 ook bij ons. We maken er een ticket voor.
Dan krijg je een dubbel ticket: [Bug][All] Wachtwoord bij inloggen is zichtbaar

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Pietjebelll
Damn, ik had er nog voor gezocht :( (kon me namelijk niet voorstellen dat niemand anders het eerder was opgevallen)

• wildewouter
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-11 13:54
Bedankt voor het opmerken. Ik haal hem er weer uit.
Pagina: 1