Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe laptop max 750 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag beste Tweakeraars,

Ik ben van plan snel een nieuwe laptop te kopen en ik kan wel wat advies gebruiken.

Ik ga de laptop gebruiken voor mijn studie, maar ook voor games als football manager en company of heroes. Het hoeft van mij ook niet op hoge kwaliteit, daarom denk ik dat de Intel 4000 geschikt is voor mij. Verder vind ik het belangrijk dat hij erg degelijk en betrouwbaar is. Ik wil hem ook in de trein gebruiken dus de batterij moet minimaal 3 uur mee gaan. Mijn voorkeur gaat naar uit naar een 13 inch / 14 inch scherm. Maar als ik voor dezelfde prijs een veel betere laptop kan krijgen dan is een 15.5 inch scherm ook prima. Het uiterlijk maakt me niet veel uit.

Hij mag maximaal 750 euro kosten. En door slechte ervaringen geen Acer meer.

Ik dacht zelf aan de Dell Vostro 3460-6906 maar ik vind het vervelend dat ik daar geen reviews over kan vinden.

Wie kan mij helpen? :)

Alvast bedankt

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Voor dit budget is de beste optie de Dell Inspiron 15R SE van 799,-- (met kortingen ver onder de 750,-..)

http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15r-se-7520/fs

- i7 3612QM
- Full HD scherm
- Aardige game kaart
- 8GB RAM
- 1TB HDD

Je kan ook eventueel de 749,- versie pakken, heb je een i5 etc. Maar hou je uiteindelijk voldoende cash over om er een 128GB Samsung SSD in te preikken.

Misschien is een optie om te kijken naar de Dell Inspiron 14z (1.8KG), maar die is wel op alle punten minder als boven staande maar wel 1KG lichter.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie! Die laptop die je voorstelt is duidelijk een goede prijs kwaliteit verhouding zeg! Nu doet het weer kriebelen om voor dit model te gaan, het is ook zo verleidelijk!

Maar de Vostro Notebook 3460 ( http://www.dell.com/nl/bedrijven/p/vostro-3460/fs ) is voor 570 euro aanzienlijk goedkoper en voldoet volgens mij wel aan mijn eisen. Voordelen hieraan zijn voor mij het kleinere scherm en mogelijk langere batterij duur en de 7200 rpm hardeschijf.

Maar voor 200 euro een beter scherm, snellere processor, meer ram, betere video kaart. Nu weet ik het al helemaal niet meer :P

Verwijderd

Topicstarter
Quad schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:29:
Je kan ook eventueel de 749,- versie pakken, heb je een i5 etc. Maar hou je uiteindelijk voldoende cash over om er een 128GB Samsung SSD in te preikken.
Is dat lastig?

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:58:
Bedankt voor je reactie! Die laptop die je voorstelt is duidelijk een goede prijs kwaliteit verhouding zeg! Nu doet het weer kriebelen om voor dit model te gaan, het is ook zo verleidelijk!

Maar de Vostro Notebook 3460 ( http://www.dell.com/nl/bedrijven/p/vostro-3460/fs ) is voor 570 euro aanzienlijk goedkoper en voldoet volgens mij wel aan mijn eisen. Voordelen hieraan zijn voor mij het kleinere scherm en mogelijk langere batterij duur en de 7200 rpm hardeschijf.

Maar voor 200 euro een beter scherm, snellere processor, meer ram, betere video kaart. Nu weet ik het al helemaal niet meer :P
Maak er maar << €100 van.

De aangegeven prijs is excl. BTW waardoor je alsnog op €640,- uit komt.

Rekensommetje met de goedkoopste optie Inspiron 15R SE (€799,- i7 etc.):
Kortingscode DGN661X73N0DTW voor €50,00 korting op alle inspirons 15R SE en 17R SE laptops
5% EPP korting á € 37,45

Maakt totaal € 711,56 wat je aan Dell betaald.
Als je via shopkorting naar de Dell site krijg je nog extra geld terug. Dat is dus 7% van totaal order bedrag exc. BTW.
Excl. BTW bedrag: € 588,06 daar 7% á € 41,16.

Totaal betaal je aan de laptop dus € 670,40

Of te wel, enorm veel meer prestatie (minder accu denk ik dat wel), voor ietsiepietsie meer :).
Je was mij iets te snel, er is momenteel geen € 749,- versie meer. Maar je hebt zie hierboven wel enorm veel besparingen. En de HDD vervangen door een SSD is eitje, en kost maar €90,- incl. verzending bij goedkoopste webwinkel uit de pricewatch.

[ Voor 17% gewijzigd door Quad op 22-10-2012 13:30 ]

nggyu nglyd

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je hulp en je hebt mij zojuist 100 euro bespaart! :D Ik heb hem gekocht ik hoop dat die me bevalt.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Je hebt shopkorting gebruikt? :)

nggyu nglyd

Pagina: 1