AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
als je dit zelf gaat fixen is je garantie meteen weg 
dat zou ik dus niet doen, als ik mijn hardware naar de winkel breng vraag ik altijd of ik niet even nieuwe kan lenen tegen borg, en de winkel waar ik altijd kom zeg dan keurig:"ja"

Dat zou ik dus doen als ik jou was
dat zou ik dus niet doen, als ik mijn hardware naar de winkel breng vraag ik altijd of ik niet even nieuwe kan lenen tegen borg, en de winkel waar ik altijd kom zeg dan keurig:"ja"
Dat zou ik dus doen als ik jou was
Wat je zou kunnen proberen is met het bijgeleverde metalen pinnetje in het gat te duwen zodat de lade een klein beetje naar buiten komt. Dan voorzichtig trekken totdat de lade open is. Als je dit gedaan hebt de computer aanzetten en kijken of de lade nu wel weer werkt. Met een beetje geluk werkt dit.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Verwijderd
gebruik desnoods een uitgebogen paperclip, works for meOp vrijdag 01 juni 2001 03:53 schreef Rick2001 het volgende:
Wat je zou kunnen proberen is met het bijgeleverde metalen pinnetje in het gat te duwen zodat de lade een klein beetje naar buiten komt. Dan voorzichtig trekken totdat de lade open is. Als je dit gedaan hebt de computer aanzetten en kijken of de lade nu wel weer werkt. Met een beetje geluk werkt dit.
Verwijderd
tja dat pinnetje heb ik ook en dat werkt gewoon maar breng hem naar de winkel en laat je cds ff door je maat branden 
tenzij je die niet hebt
teminse met een brander
tenzij je die niet hebt
teminse met een brander
prob is ik heb geen zin om dat ding er uit tebouwen
en ik werk in een winkel dus ik zo een andere mee nemen
en dat branden ik zit op een netwerk en mijn pa heeft ook een 12x maar dan van hp
mot het daar maar even mee doen
btw kunne ze zien dat ik ben wezen over burnen? en val dan de gatantie er af? (klote films)
en ik werk in een winkel dus ik zo een andere mee nemen
en dat branden ik zit op een netwerk en mijn pa heeft ook een 12x maar dan van hp
mot het daar maar even mee doen
btw kunne ze zien dat ik ben wezen over burnen? en val dan de gatantie er af? (klote films)
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Als je er fysiek niets aan veranders hebt en geen andere firmware hebt geflashed zien ze het niet denk ik.
oja
sloop ik die writer er maar uit
sluit hem toch maar nog ff aan op mijn server
gaat die la gewoon weer open
terug in mijn eigen pc
en gewoon werken
sloop ik die writer er maar uit
sluit hem toch maar nog ff aan op mijn server
gaat die la gewoon weer open
terug in mijn eigen pc
en gewoon werken
Maar als die nu echt kapot is staat op de pleztor site een RRMA aanvraag en dan komen ze je brander als het meezit dezelfde dag nog ophalen en heb je 2 2 dagen later weer een niewue brander.
Ik heb er ervaring mee mijn dit is al mijn 3e brander van hun in 2 halve maand
Ik heb er ervaring mee mijn dit is al mijn 3e brander van hun in 2 halve maand
Pagina: 1