Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Word 2010] Handmatig 2 a4 pagina`s met Etiketten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,
ik heb het volgende probleem,
1 van onze collega`s wilt handmatig 2 pagina`s met etiketten om deze met de hand in te vullen.

ik krijg dit niet voor elkaar,
we verlengen de etiketten naar de 2de pagina door de tab knop te gebruiken,

de overgang van pagina 1 naar pagina 2 word niet gezien door de etiketten en lopen door,
dit zorgt ervoor dat de verhouding op pagina 2 niet meer kloppen.

Google levert mij extreem veel pagina`s op over samenvoegen naar meerdere bladen(word en excel) of 1 pagina met etiketten maar niet een handmatige 2de pagina.
We praten over word 2010

ik hoor graag van jullie en alvast bedankt voor de moeite

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

de overgang van pagina 1 naar pagina 2 word niet gezien door de etiketten en lopen door,
dit zorgt ervoor dat de verhouding op pagina 2 niet meer kloppen.
Wat bedoel je daarmee?

Overigens lijkt het hier wel goed te gaan, door een willekeurig HERMA-ID als uitgangspunt te nemen.

Kan je overigens niet ook mailmerge met lege tekstg doen, of bijv "heel fout" een doorzichtig / wit font gebruiken?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:49:
[...]
Wat bedoel je daarmee?

Overigens lijkt het hier wel goed te gaan, door een willekeurig HERMA-ID als uitgangspunt te nemen.

Kan je overigens niet ook mailmerge met lege tekstg doen, of bijv "heel fout" een doorzichtig / wit font gebruiken?
je hebt gelijk F_J_K als ik een herma-id pakt gaat het wel
alleen wij hebben een speciaal etiket en die afmetingen gaan niet goed op pagina 2
het lijkt wel of hij het als 1 groot a4 vel ziet en niet als 2 losse a4tjes

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Hmm. Zou je de maten kunnen geven? Dan probeer ik het ook even.

Overigens blijf ik er bij dat je ook een dummy mailmerge kunt doen: dat kan natuurlijk ook door de handmatig in te voeren teksten bijv in Excel in te voeren en dan te mergen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Ik denk dat het fout gaat vanwege de kleinere 'tussenregels' die krijgt om de NxM etiketten te laten passen. Die krijg je niet als met tab naar de volgende blz gaat. Dus: maak 1 pagina, ctrl-a, ctrl-c, ctrl-v, ctrl-v, ctrl-v, ctrl-v. Lijkt dan goed te gaan (al blijven de marges erg krap).