[Feat][FP] Fouten reporten op items

Pagina: 1
Acties:

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 09:40
Hallo,

Bij 'de buren' is een dergelijke functie al tijden aanwezig, naar mijn idee moet je hier heel omslachtig een post maken op het forum als je een nieuwsitem of review tegenkomt waar een spelvout in voor komt.

Is het niet simpeler om een soort report knop te maken waarbij op twitterachtige wijze (dus een beperkt aantal woorden zodat je geen hele verhalen krijgt) fouten kunt doorgeven en door de wijze van de melding automatisch mee wordt gezonden om welk nieuwsitem het gaat?

Een dergelijke functie lijkt mij wel handig gezien ik niet zoveel zin heb om dan ook nog naar het forum te gaan en daar het topic speciaal voor op te zoeken. Die 3 seconden en een paar muisklikken zijn een echte buzzkill om fouten te rapporteren.

Wellicht ook handig aan te geven (bij die topicreport) hoe vaak er al een fout is gemeld.
Om bijvoorbeeld duidelijk te maken als er maar 1 spelfout in de tekst zit en er zijn al 10 meldingen geplaatst dat de kans 95% is dat er al melding is gemaakt van die fout.

Als de fout dan is aangepast geef je vervolgens ergens een vinkje zodat de 'fout-counter' weer op 0 staat en je niet iedere melding apart hoeft te behandelen.

Idee? Ooit al geprobeerd, niet gelukt?