Toon posts:

Laserprinter klein kantoor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben momenteel op zoek naar een laserprinter voor in mijn kantoor. Aangezien dit de eerste keer is dat ik een laserprinter aanschaf, had ik graag wat advies van mensen die reeds eentje hebben.

Eisen zijn :
  • Laserprinter (tenzij er inkjetprinters bestaan die evengoed zijn en vooral even zuinig)
  • Kleur
  • Papierlade
  • Duplex (is niet nodig, maar handig)
  • Scannen
  • Copy
  • Zuining
  • Snel printen
  • Niet overdreven grote printer, dus liefst vrij compact
Budget : max. 400-500 euro

We printen voornamelijk: facturen, bestelbons, offertes, voorstellen van grafisch werk

Heb eentje gevonden die vrij interessant leek : Samsung CLX-4195FW maar daar is bijna geen informatie over te vinden op Belgische site van Samsung.

Een artikel op hardware.info toont aan dat sommige inkjetprinters praktisch even goed zijn, maar ze raden een Epson aan (heb geen ervaring met dit merk) http://be.hardware.info/reviews/2659/kleinzakelijke-inkjets-vergelijkingstest-hoe-snel-is-inkt
Misschien ook te vermelden waard: de laserprinter staat in mijn bureau naast de keuken (dus moet uitstoot van schadelijke stoffen laserprinter beperkt blijven).

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

http://tweakers.net/categ...tYP1jcPD1bypgczSkzGyKa1Pw

Deze is gesorteerd op beoordeling van tweakers en voldoet aan jouw beschrijving :) Heb je daar wat aan?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had inderdaad de pricewatch al overlopen, maar ik was eerder op zoek naar nieuwe modellen (dus eerste prijsvermelding jaar 2012), die veel resultaten toont, maar zonder review. Daarom mijn vraag via het forum.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-02 16:41
Je geeft aan dat je wilt dat de printer "zuinig" is... Is dat in stroom-verbruik? Of in toner-verbruik? Ook mis ik via welke manier je wilt printen Moet dat via het netwerk? Of mag het via USB?

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik inderdaad vergeten te melden. Printer moet zuinig zijn in het toner-verbruik en moet kunnen printen via netwerk (aangezien er meerdere PC's in het kantoor staan).
Pagina: 1