'Laatste' gaat niet automatisch naar laatste post?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:41
Ik dacht me te kunnen herinneren dat wanneer ik voorheen op 'Laatste' klikte achter de pagina nummers, je automatisch naar de laatste post ging. Nu ga je alleen naar de laatste pagina, maar moet je nog een flink stuk scrollen ...

Kan dat worden aangepast, of vergis ik me gewoon en was het altijd zo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Laatste gaat en ging altijd al naar de laatste xxx posts :)

xxx = ingestelde posts per pagina instelling (Aantal berichten per pagina) op http://gathering.tweakers.net/forum/preferences

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Vroegah kon je in ieder geval nog klikken op de replycount om bij de laatste reactie te komen (of was het op de tijd van de laatste reactie...) anyhoe...nu komt iedere klik op de openingspost uit, en moet je weer scrollen.
Kortom (noem het een feature-request): kan de optie om naar de laatste post in een thread te komen hersteld worden?? (En dat zonder de optie 'nieuwste post eerst' te activeren?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Jester-NL schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:06:
Vroegah kon je in ieder geval nog klikken op de replycount om bij de laatste reactie te komen (of was het op de tijd van de laatste reactie...) anyhoe...nu komt iedere klik op de openingspost uit, en moet je weer scrollen.
Kortom (noem het een feature-request): kan de optie om naar de laatste post in een thread te komen hersteld worden?? (En dat zonder de optie 'nieuwste post eerst' te activeren?
:?

Er zitten toch allemaal linkjes. Je moet even bepalen wat je wilt doen en op het juiste linkje klikken:

Topicbolletje gaat naar (ongeveer) laatste reactie sinds je sessie
Titel gaat gewoon naar begin van het topic
<knopjes voor de diverse pagina's + laatste>
Gebruiker gaat naar gallery
Laatste reactie gaat naar laatste reactie (van dat moment)
Reacties gaat ook weer naar begin van het topic (lijkt mij zelfs overbodig)
Hide-icoon hide het topic

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.