Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Dat klopt, de optie is verdwenen omdat er nauwelijks van werd gebruikgemaakt.
Jammer, de andere twee weergaves waren in sommige situaties wel makkelijk en/of overzichtelijker.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Naast de eerdere opmerkingen in verschillende but en feature topics over de pricewatch mis ik nog een deel dat ik in T6 vrij veel gebruikte:
Een thumbnail overzicht van de gevonden producten
Hierbij werden de thumbnails niet alleen wat groter weergegeven, maar ook naast elkaar zonder verdere omschrijving.
Dit was ideaal als je bijvoorbeeld op zoek was naar een behuizing: pricerange aangeven, thumbnail overzicht weergeven en plaatjes kijken maar tot je een product zag wat er op het oog goed uit zag ...........
Edit: GRRRR, vergeten de search op "Datum topic start" te sorteren, vandaar dat ik dit onderwerp zo snel niet kon vinden
Ofwel, is hier eerder al gemeld: [PW] Lijst van producten op verschillende manieren tonen.
Excuses!
Een thumbnail overzicht van de gevonden producten
Hierbij werden de thumbnails niet alleen wat groter weergegeven, maar ook naast elkaar zonder verdere omschrijving.
Dit was ideaal als je bijvoorbeeld op zoek was naar een behuizing: pricerange aangeven, thumbnail overzicht weergeven en plaatjes kijken maar tot je een product zag wat er op het oog goed uit zag ...........
Edit: GRRRR, vergeten de search op "Datum topic start" te sorteren, vandaar dat ik dit onderwerp zo snel niet kon vinden

Ofwel, is hier eerder al gemeld: [PW] Lijst van producten op verschillende manieren tonen.
Excuses!
[ Voor 19% gewijzigd door floriske.nl op 16-11-2012 15:32 ]
@Floriske; ik heb je topic even hiermee gemerged
Ik wil deze functie nog even weer in het zonnetje zetten om duidelijk te maken waarom (naar mijn mening) deze wel gewenst is.
1) Bij bijvoorbeeld processoren heeft het weinig nut om thumbnails te laten zien; er is weinig variatie in de thumbnails (veel generieke afbeeldingen) en ze zijn gewoon te klein om er bruikbare informatie uit te halen. De informatie die er in staat, staat meestal al in de naam van het product.
2) De grote thumbnails zijn makkelijk bij bijvoorbeeld moederborden, toetsenborden en muizen. Je kunt in één oogopslag zien welke je bevallen qua aanwezige aansluitingen en/of design en welke niet.
Er werd misschien nauwelijks gebruik van gemaakt maar het had echt wel z'n nut.
1) Bij bijvoorbeeld processoren heeft het weinig nut om thumbnails te laten zien; er is weinig variatie in de thumbnails (veel generieke afbeeldingen) en ze zijn gewoon te klein om er bruikbare informatie uit te halen. De informatie die er in staat, staat meestal al in de naam van het product.
2) De grote thumbnails zijn makkelijk bij bijvoorbeeld moederborden, toetsenborden en muizen. Je kunt in één oogopslag zien welke je bevallen qua aanwezige aansluitingen en/of design en welke niet.
Er werd misschien nauwelijks gebruik van gemaakt maar het had echt wel z'n nut.
Ik weet het, foei! niet trappen! Maar de afgelopen dagen heb ik aardig zitten browsen door de PW en ik mis de opties genoemd in de eerste post echt gigantisch. Is er een kans dat dit ooit weer terugkomt of is er absoluut geen drang om het weer in te voeren?
Pagina: 1