Wijziging User Review [MartijnAbel] [Rednax2]

Pagina: 1
Acties:
  • 481 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-07 06:54
Voorval:

Tweaker Rednax bied een ZTE Blade aan in de v&a sectie waar een prijs bij staat van 65 euro.
Ik bied hierop 50 euro met de vermelding dat we snel zaken kunnen doen aangezien ik dicht in de buurt woon.
Vervolgens geef ik bij de advertentie aan dat ik Rednax een DM gestuurd heb.
Na een aantal uren wachten besluit ik om nogmaals tweakers.net te bezoeken en daar blijkt dat ik geen bericht heb.
Ik zoek de advertentie op en die blijkt niet meer te bestaan.
Tot mijn grote verbazing is de advertentie verkocht en besluit hierop de tweaker een bericht te sturen vanwaar ik geen reactie krijg op mijn bericht en op mijn bod.
De 50 was namelijk een beginbod waarbij ik best nog hoger wilde gaan.
Na een half uur wachten en nog geen bericht terug heb ik besloten om de tweaker een negatieve beoordeling te geven voor zijn communicatie.
Hij had mij netjes op de hoogte kunnen brengen van de verkoop van het toestel, wat wel zo netjes is.

Vervolgens zie ik tot mijn grote verbazing een reactie staan;

''Anders plaats je even een negatieve beoordeling, stakker.''

Waar ik al bang voor was is ook nog gebeurd, de tweaker heeft een negatieve beoordeling bij mij geplaatst op alle categorieen, wat natuurlijk kant noch wal raakt.
Hierbij geeft de tweaker ook nog eens aan dat hij/zij mijn bod veel te laag vond, maar diegene heeft die dus niet richting mij geuit.
Ik moet het dan blijkbaar maar bekopen met een persoon die zich aangevallen voelt door mijn beoordeling terwijl ik volledig in mijn recht sta om de tweaker een slechte beoordeling op communicatie te geven.
De tweaker heeft niet geleverd etc, dus daar beoordeel ik de tweaker logischerwijs dan ook niet op.

Ik ben een tweaker in hart en nieren en ben totaal niet een moeilijk persoon in de omgang, maar het steekt mij wel dat ik door een op waarheid berustte beoordeling bij tweaker rednax2 doe, het nu moet bekopen met een vlek op mijn goede beoordelingen.

Vandaar dus ook mijn vraag om deze bij mij te kunnen verwijderen.
Voor eventuele communicatie via DM tussen mij & rednax2, graag even bericht van een Admin en ik zal deze doorsturen.

Bedankt alvast,

Martijn Abel

Advertentie: http://tweakers.net/aanbod/470041/zte-blade.html

Gallery MartijnAbel: gallery: MartijnAbel

Gallery rednax2: gallery: rednax2

[ Voor 6% gewijzigd door MartijnAbel op 21-10-2012 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Is reeds contact gezocht met de tegenpartij om zijn of haar verhaal te doen.
Wat is een reële doorloopijd van zoiets admin's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

edit: ik kom normaal nooit in dit forum en had ook niet gezien dat ik hier niet mocht reageren :P Sorry!

[ Voor 79% gewijzigd door Glashelder op 21-10-2012 23:46 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

MartijnAbel schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 23:23:
Is reeds contact gezocht met de tegenpartij om zijn of haar verhaal te doen.
Wat is een reële doorloopijd van zoiets admin's?
Als je de tegenpartij via DM op dit topic benaderd hebt, wachten we maximaal 2 weken, zoals ook in de procedure te lezen valt.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Microkid schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 06:16:
[...]

Als je de tegenpartij via DM op dit topic benaderd hebt, wachten we maximaal 2 weken, zoals ook in de procedure te lezen valt.
Oke, excuus, overheen gelezen.
Wachten we rustig af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednax2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-04 13:09
Slechts een halfuur wachten alvorens een slechte beoordeling te schrijven zegt mijns inziens al genoeg. Dat is niet een op waarheid berustende beoordeling, maar iemand niet eens de kans geven. We zitten niet allemaal 24/7 achter de computer.

Ik heb meer dingen te doen, waaronder een ziek kind afgelopen weekend. Ik zag de DM uiteraard wel, even snel de advertentie op verkocht zetten omdat het toestal al was opgehaald, ik dm straks wel even, want er was al weer iemand aan het huilen.

Dat er vervolgens niet even gewacht kan worden op een DM dat het toestel verkocht is, maar direct een negatieve beoordeling wordt gegeven (we praten hier over een tijdsbestek van een uur), schoot (en schiet) bij mij in het verkeerde keelgat.

Uiteraard was ik van plan om nog even te melden dat het toestel verkocht was, maar daar kreeg ik de kans al niet meer voor en had ik ook geen zin meer in na het ongeduldige gedrag en (ten onrechte) ontvangen negatieve beoordeling van Martijn. Uiteraard had ik eea op een nettere manier kunnen verwoorden, maar in "the heat of the moment" slinger je er wel eens wat uit.

Wat mij betreft zand erover en beide beoordelingen weg.

[ Voor 17% gewijzigd door rednax2 op 22-10-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Ik ben het niet volledig eens met rednax2, maar wel dat we ons er beide bij neer kunnen leggen en beide beoordelingen weg kunnen. Dus akkoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednax2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-04 13:09
Akkoord.

Zowel de door mij bij Martijn geplaatste, als door Martijn bij mij geplaatste, beoordeling(en) kunnen worden verwijderd.

[ Voor 88% gewijzigd door rednax2 op 23-10-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.