Lage bitrate. Tuner is gestopt met vastleggen..... ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-02-2024
systeem met Windows 7 Home Premium, 64bits, 2GB (mobo max), dual core 4300, 2x Hauppauge WinTV PVR-USB2, 1 TV kaart, alle 3 aangesloten op 3 externe tuners van Ziggo middels A/V. Aansturing met IR blastertjes.

Een tijdje na installatie krijg ik dus die melding (Lage bitrate. Tuner is gestopt met vastleggen.), voor de WinTV PVR-USB2 dus, de TV kaart blijft gewoon werken.

Als ik de WinTV PVR-USB2 tuners van de stroom haal, en er na een paar minuutjes weer op aansluit, gaat ie weer, maar na een paar dagen is het weer feest...... :(

Ik weet van de update KB981130 maar als ik die download dan krijg ik bij installatie de melding "De update is niet geldig voor uw computer"! wah????? :?

Validatie gaat goed, ik heb de x86 en de x64 versie geprobeerd, beide nie werkie nie.

Oh ja, service pack1 kan ik niet installeren, want dan krijg ik steeds restart op restart..... kan dat ermee te maken hebben?

Iemand een tip?

[ Voor 20% gewijzigd door dirkhimself op 21-10-2012 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Heb je overal de meest recente drivers van? Ook mobo en grafische kaart et cetera? Heeft het ooit wel gewerkt of heb je deze problemen altijd al gehad?
Zijn er drivers voor die kaart onder Win7? Op de site van Hauppauge heeft men het alleen over Vista en XP. Heb je ook software van Hauppauge geinstalleerd of enkel de driver?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-02-2024
van de grafische kaart (MSI VN210-MD512H, Nvidea) niet, want als ik die installeer dan krijg ik bij reboot een zwart scherm met een cursor, en daar eindigt het dan. Ik moet een oudere driver gebruiken want anders start de PC sowieso niet op.... van het mobo weet ik niet, daar heb ik nog nooit drivers voor geinstalleerd. Hoe kom ik daar achter?

Is al wel een wat ouder systeem, 5 jaar oud of zo (Medion PC). Ik heb dit probleem ook gehad op dezelfde PC met Win7 Home Premium 32 bits... De drivers voor Hauppauge zijn wel degelijk de juiste voor Win 7 H.P. 64 Bits.

(http://www.hauppauge.com/site/support/support_pvrusb2.html)

Geen compleet pakket geïnstalleerd (omdat daar geen Win7 bij staat), alleen de driver.

[ Voor 6% gewijzigd door dirkhimself op 23-10-2012 14:46 ]