Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BUG][VA] Kan geen advertentie aanmaken

Pagina: 1
Acties:

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:40
Hallo,

Ik wilde zojuist een advertentie aanmaken in Chrome (Versie 22.0.1229.94 m, laatste versie) en ik klik dan aan "gevraagd/aangeboden", daarna op product of dienst en dan gebeurt er verder niks.

Waar ik bij IE dus gewoon de rest kan invullen.

Mocht het uitmaken, ik heb de tracker links in het scherm gefixeerd.

Én, ik weet niet of dat nu nog zo is, maar in het verleden kreeg je een melding dat je wellicht reclame blockers hebt en daardoor niet verder kunt in de V&A. Ik krijg daar in ieder geval geen melding over (en de reden dat ik er over begin mag duidelijk zijn).

Windows 7, 64bit pro NL.

Edit: *Le crappy video YouTube: werktniet

[ Voor 7% gewijzigd door BLACKfm op 21-10-2012 17:42 ]

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Bij mij werkt het gewoon in Chrome zonder extensies.
Zal daar dus wel mee te maken hebben.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:00

rob_erwt

What does this button do?

Ik denk dat je antwoord zelf al wel weet: ABP uitzetten of ons whitelisten je kan weer helemaal los in V&A

Die waarschuwing zou eventueel terug kunnen komen, maar heeft niet bijzonder veel prio wat mij betreft.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• BLACKfm
Tja, prio of niet. Nu werkt het gewoon niet en je weet niet waarom.

Ik gebruik niet all features van T.net, maar ik vind het raar dat alleen de V&A het niet zou doen met ABP vanwege een anti-anti reclame blocker en de rest van tweakers wel prima werkt.

Haal dan de beveiliging weg of pas het toe op heel tweakers, want nu is het gewoon irritant en zeker niet effectief.

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-11 19:47

Zerfox

^this guy

BLACKfm schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:06:
Tja, prio of niet. Nu werkt het gewoon niet en je weet niet waarom.

Ik gebruik niet all features van T.net, maar ik vind het raar dat alleen de V&A het niet zou doen met ABP vanwege een anti-anti reclame blocker en de rest van tweakers wel prima werkt.

Haal dan de beveiliging weg of pas het toe op heel tweakers, want nu is het gewoon irritant en zeker niet effectief.
Volgens mij heb je niets te willen zolang je de algemene voorwaarden van Tweakers overtreed.

• BLACKfm
Ik ga me niet heiliger dan de paus voordoen. Het onderliggende 'probleem' wordt hier echter niet mee verholpen.

Als je geen V&A zou gebruiken (om advertenties te plaatsen) dan kun je blijkbaar ongestoord gebruik maken van T.net. Maar die ene functie werkt niet omdat er één of andere blokkade is opgeworpen tegen reclame blockers.

Voor die enkele keer dat ik een advertentie maak gebruik ik dan wel even een andere browser, dat is een stuk simpeler dan t.net toelaten wat advertenties betreft.

De blokkade is dus alles behalve effectief, want het lijkt me de bedoeling dat je op deze manier bijna verplicht wordt (afgezien van de voorwaarden) om geen anti-reclame software te draaien.

Maar als een nauwelijks gebruikte functie een beetje lastiger is te bereiken is het voordeel van geen reclame groter dan het niet goed kunnen gebruiken van die functie.

Ofwel, haal die blokkade weg, zet er een melding bij waarom het niet werkt of pas het toe over de hele website zodat heel tweakers.net niet meer bereikbaar is.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:00

rob_erwt

What does this button do?

Het is geen bewuste blokkade, het is een bijeffect. En wel doordat woorden als 'ad' en 'advertentie' veevlvuldig voorkomen in V&A (duh..)

En als jij je niet aan onze voorwaarden wil houden, zie ik niet in waarom wij jou wel tegemoet zouden moeten komen.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• BLACKfm
Een negatief bij effect met hopelijk positieve gevolgen als je het mij vraagt.

Maargoed, jullie hebben belang bij dit effect dus heb ik in dat geval inderdaad geen recht van spreken.

'Problem solved' dan maar :).
Pagina: 1