[afbeelding bij product] Sigma 2.0x APO Tele.. waar melden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Nu met de nieuwe site wou ik eens kijken of ik ergens een 'rapporteer' linkje kon vinden in de pricewatch, daar zit bij bijv. de Sigma 2.0x EX DG APO Teleconverter (Canon) een foutje in een afbeelding. De tweede afbeelding is van een Sigma 12-24mm lens en hoort niet bij dit product.

Moet ik dit hier melden? Of kan ik dat op een andere manier makkelijker verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

In het tabblad 'Specificaties' vind je helemaal onderaan een link 'Verbeter productgegevens', vervolgens kom je in een formulier waar je specificaties kan verbeteren waar nodig. Voor afbeeldingen lukt dit echter niet, daarvoor kan je het Opmerkingen-veld gebruiken, in hetzelfde formulier onderaan, met de opmerking dat de afbeelding incorrect is en eventueel een suggestie voor een goede.

Hierna komt het in ons meldpunt terecht, echter houd er rekening mee dat de verwerking nu ietsje langer duurt dan je van ons gewend bent (lees, het kan langer zijn dan 24h), vanwege een achterstand die wij hebben gelopen met de migratie donderdag.