Lenovo thinkpad edge 15 <500euro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-07 13:15
Iemand ervaring met een lenovo thinkpad edge 15 ?

Het zou voor bureauwerk zijn vooral. De prijs valt reuze mee.. wat is het addertjes onder het gras?

http://www.laptopshop.be/...ge-15-nvm3umb-azerty.html

Ik vind nergens een review over :(

[ Voor 6% gewijzigd door coase op 21-10-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-07 17:18
http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=5656
opzich een review,
wat mij direct opvalt is dat de cpu 3 generaties oud is, maar die lijkt nog prima mee te komen ziet er eigenlijk prima uit, volgens mij is die edge een prima laptop

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik werk al langer met Lenovo Edges maar het zijn prima laptops. Lekker toetsenbord, stevig, afhankelijk van het type kan je ook nog geld terug krijgen, prima qua software. Over het algemeen een perfecte laptop. De software is soms een beetje bagger van Lenovo maar normaal gesproken geen probleem.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-07 13:15
Staat er veel bloatware op de laptops van Lenovo?

Ik denk dat deze laptop ruim voldoende is voor office & youtube enz.? Het moet gewoon lang meegaan in tijd. Bouwkwaliteit is ok voor lange duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Bouwkwaliteit is zeker oke, er staat wel wat bloatware op maar het meeste (zo niet alles) is makkelijk te verwijderen. De programma's van Lenovo zelf vind ik zelfs handig dus die heb ik erop laten staan.
Mijn vader heeft de voorganger van de laptop die je linkt en hij is hier zeer tevreden over, er zit ook een lekker groot touchpad op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:07

Quad

Doof

Het is niet de snelste laptop, maar de eerste i3 generaties zitten wel in een prima prijs/kwaliteit segment en zullen voor simpel bureau werk prima voldoen.

Waarom zou er een addertje onder het gras zitten? Als je even verder zoekt kan je voor hetzelfde geld of minder dezelfde specificaties vinden.

Bijvoorbeeld de pricewatch: Lenovo Essential B560 (M489NMH)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Pagina: 1