Light bleeding bij LED scherm?

Pagina: 1
Acties:

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-02 13:13
Ik heb gisteren dit scherm aangeschaft (LG IPS277). Echter, na installatie blijkt dat er in de linker onderhoek (in mijn mening) erg veel last is van light bleeding.

Foto in het donker:
Afbeeldingslocatie: http://s9.postimage.org/nzliljctn/2012_10_20_18_31_48.jpg

Foto met lamp aan:
Afbeeldingslocatie: http://s10.postimage.org/r92p0dkb9/2012_10_20_18_32_29.jpg

Is dit reden genoeg om hem te ruilen? Ik ben er van op de hoogte dat clouding/bleeding altijd een beetje kan voorkomen, echter lijkt het hier in de linker onder hoek wel heel erg. (Aangezien het redelijk suggestief is wilde ik wat reacties hierover horen)

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-01 14:25
Ik zou contact opnemen met de winkel waar je hem gekocht hebt. Als je het zelf storend vindt, lijkt dat me de beste optie.
Backlight bleeding is echter, zoals jij ook al zegt, een probleem dat veel voorkomt. De backlight bleeding op jouw scherm lijkt me niet verschrikkelijk, maar het is aan de winkel om te beslissen (Ik vermoed dat ze er wel een bepaalde policy voor hebben; bijvoorbeeld dat ze hem vanaf een bepaald percentage blacklight bleeding omruilen) of het erg genoeg is om hem om te ruilen.
Als je het scherm online gekocht hebt, kan je hem normaal zonder reden terugsturen binnen de twee weken.

[ Voor 8% gewijzigd door Jo... op 21-10-2012 12:57 ]

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-02 13:13
Contact opgenomen en kon het scherm zo omruilen. Het nieuwe scherm is een hele grote vooruitgang (zo goed als niets te zien)

Goede keuze geweest ;)

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-02 17:18

Fordox

00101010

misschien kon je dit ook eerder doen zonder een topic te openen ;)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-02 08:21
Is dit een goed scherm om mee te gamen eingenlijk?

Nickname KasPlantje.