Toon posts:

[iTunes]Festival 2012 download video

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik wil graag een video downloaden van het iTunes Festival 2012 maar die wordt geopend in iTunes en vanuit daar kan ik hem niet opslaan. Is er een manier om toch het videobestand te extraheren, ik heb namelijk direct de feed nodig vanuit iTunes ivm geluidskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Dat is legaal niet zomaar te vinden, maar er bestaan wel goeie versies. Welke show ben je specifiek naar op zoek?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ed Sheeran.

Maar je zou toch op 1 of andere manier toch de stream kunnen capturen die iTunes gebruikt?

Ik heb inmiddels WireShark geprobeerd maar daar werd ik niet veel wijzer van. Iemand nog andere suggesties?

[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2012 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

De originele videostreams zijn online te vinden in .ts formaat. Zonder extra compressie, dus even goed zoeken en je hebt een perfecte audiostream.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Collaborator schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 19:55:
De originele videostreams zijn online te vinden in .ts formaat. Zonder extra compressie, dus even goed zoeken en je hebt een perfecte audiostream.
Ja dat had ik inmiddels ook gevonden. Maar hoe ga je die in godsnaam vinden? 8:7

Google heb ik afgezocht, maar je zou op de een of andere manier de host van de iTunes client moeten hebben die die shit levert, maar ik heb met WireShark zitten kijken, maar dat is niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 13:45
Helaas kunnen we je niet helpen bij het vinden van de videostream. Dat is in strijd met ons beleid. Om te voorkomen dat het topic te ver gaat, doe ik het daarom op slot.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.