[Bug] [Nieuws] Reactieweergave in platte modus

Pagina: 1
Acties:

• ajdales
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-11 15:18
1. Nieuws
2. nieuws: UPC voegt bridge-modus toe aan kabelmodems met routerfunctionaliteit
3. in persoonlijke instellingen overschakelen in platte modus
4. safari
5. nvt
6. ios 5.1.1
de reacties op de eerste post van Gangsterjoop worden er niet direct onder weergegeven, wel wordt zijn reactie hierop weergeven. in de 'normale' modus wordt dit wel korrect weergegeven.
Het kan zijn dat dit geen bug is, maar een beperking van de gebruikte modus.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Plat betekend volledig chronologisch, zonder threads. Dat is wat je nu toch ook krijgt?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• ajdales
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-11 15:18
Je hebt helemaal gelijk. sorrie voor het misverstand. Ik heb de functie pas net toegevoegd.
Bij de oude versie van de site liepen de geneste reacties (tijdens de gezoomde weergave op ios) aan de zijkant van mijn weergave af. Ik nam aan dat de platte modus een nieuwe optie was waardoor ik de berichten gewoon recht onder elkaar kan lezen. Het probleem is nu dat er door de chronolochishe weergave je de context van sommige reacties kwijt bent. Gelukkig is de geneste weergave nu beperkt tot de breete van het artikel. Een 3e optie zou leuk zijn, niet chronolochische platte weergave, waarbij elke reactie op het artikel van een tekstvak dat niet op een tekstballon lijkt wordt gebruikt en reacties op een reactie wel.