Reservering van elektronica loopt niet zoals beloofd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalMarty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 21:49
Hallo

Ik heb een vraag wat betreft de rechten rondom een reservering.

Dinsdag 9 oktober ben ik naar een winkel gegaan om een beeldscherm te kopen die in de folder stond en in de aanbieding was. Het beeldscherm was er niet maar zou dezelfde en anders uiterlijk de volgende dag binnenkomen. Woensdag 10 okt dus terug gegaan 's avonds maar het beeldscherm was er nog steeds niet. Donderdag 11 okt nog maar eens terug gekomen 's avonds, wat het beeldscherm moest dan toch echt wel binnen zijn volgens hun. Maar nee, nog steeds niks.

Nu kwam dit slecht uit. Want de volgende dag gingen we op vakantie. En de actie duurde tot en met 15 okt.
Ik heb verteld dat ik t/m 20okt op vakantie zou zijn, en dat ik het beeldscherm niet eerder op kan halen binnen de actieperiode. Dat werd begrepen en is genoteerd. Zondag 21 okt mocht ik het beeldscherm ook nog ophalen. Gewoon voor de actieprijs omdat het hun niet gelukt is om het optijd te leveren.

Nu heb ik vanochtend gebeld om zeker te weten dat de beeldschermen apart zijn gezet.
Maar er was nog steeds niks apart gezet... :(

Nu wil ik vragen welke opties ik officieel heb, en wat ik zou moeten doen.
Nog langer wachten, of een beeldscherm vragen dat gelijkwaardig of beter is vragen voor dezelfde prijs?

Ik hoop dat iemand hier raad mee weet, zodat ik vandaag nog naar de winkel kan.

Alvast bedankt.

P.s. Ik hoop dat ik het forum gedeelte heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Je hebt gebeld om te vragen of het scherm apart was gezet, dit was niet het geval.

Heb je vervolgens niet gevraagd hoe dit verder opgelost ging worden ? (Scherm alsnog bestellen voor de actieprijs, vergelijkbaar scherm voor de actieprijs, etc. )

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:51
Ander filiaal proberen, aangezien je over folder spreekt verwacht ik dat het een keten is. Wat vaak helpt is een klantopdracgt maken, dan staat alles op schrift.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalMarty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 21:49
@imnoa
Er werd niet echt duidelijk aangeven of het scherm er nog was. Maar van de stem uit te horen was het scherm er niet. Er werd gezegd dat er gebeld zou worden, maar vanuit de vorige keren heb ik de ervaring dat het niet snel gebeurd.

@senor sjon
Ander filiaal was niet echt een optie aangezien de aanbieding al voorbij is (officieel gezien)
Verder was er wel netjes opgeschreven wat er afgesproken was

Maar ik ben ondertussen even langs geweest
Het blijkt dus dat de beeldschermen wel binnen waren gekomen maar niet apart was gezet.
En het beeldscherm was ook niet meer bij te bestellen.

Het is uiteindelijk na wat moeite wel netjes opgelost. Ik kon een ander beeldscherm uitkiezen met een fikse korting.

Bedankt voor de tips.
En dit topic kan op slot.