Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 465290

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb al +-4 jaar gebruik gemaakt van mijn oude vertrouwde G5 van logitech.
Nu is mijn muis helaas zo versleten dat er nog onmogelijk mee gegamed kan worden.

Nu ben ik opzoek naar een goede vervanger voor mijn huidige muis.
Ben gister 3x naar dezelfde winkel geweest (zal geen namen noemen), en heb daar 2 verschillende G500 geprobeerd. De eerste was kapot, en de tweede maakte een super irritant hoge frequentie geluid.

Heeft iemand een goed idee voor een nieuwe muis.

Ik ben zelf een claw gamer. Heb in de winkels verschillende muizen in de hand gehad, maar ze waren het allemaal net niet. De enige muis die in de buurt kwam was de Razer Deathadder.

Zijn er nog andere suggesties die ik kan proberen?

MvG

Reallybroken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hFresh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-03 20:38
Ik ben een tijd gelden overgestapt van een G500 naar een G400 en dat bevalt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Maakt de g400 dan ook geen hoog frequentie geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 385882

Dat zijn de MX518 met die hoge freq. geluid, ik heb de nieuwe versie van G400 zonder angle-snapping en die heeft het niet. Maar ik zou eerder de CM Storm Spawn(claw-grip) nemen (was niet comfortabel voor me) die heeft betere scroll-wheel en duim-knoppen, of Roccat Savu of CM Storm Recon.

Hmmm wil eigenlijk zelf ook die Recon proberen :) beetje prijzig alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-07 11:14
Ik gebruik sinds een poos de Logitech G9x, je kan de "grip" van de muis vervangen, dus gegarandeerd dat 'ie lekker in de hand ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb vandaag de G400 geprobeerd. Hij voelt fijn aan maar gaat niet zo fijn over mijn scherm als mijn G5.
Waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-07 12:16
Kijk ook eens naar de Cyborg R.A.T. 7 infection van Madcatz: http://www.cyborggaming.com/prod/rat7infection.htm

Gaat binnenkort mijn G9 vervangen, wat overigens ook een fijne muis was (versleten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 465290 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:58:
Heb vandaag de G400 geprobeerd. Hij voelt fijn aan maar gaat niet zo fijn over mijn scherm als mijn G5.
Waar kan dit aan liggen?
Hoe bedoel je niet fijn, heb je last van pixel jumping?
Wat zijn de sensitivity settings Windows en Logitech?
Ik zou niet boven 6/11 stelen.
Probeer met polling/report rate te spelen, zet op 500Hz, default is die op 1000Hz denk ik.

R.A.T 7 is stevig met verwisselbaar grips, maar met een slecht Philips twin-eye sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik had bij de G400 het gevoel dat hij niet naar de plekken ging waar ik hem wilde hebben. Heb de g400 en g5 naast elkaar gebruikt, en toen viel me op dat mijn g5 wel deed wat ik wilde, en de g400 niet. Het was net of hij opeens stopte net boven de plek waar ik heen wilde. Ik heb de RAT ook gezien, maar vond hem niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien dat je de acceleratie van de G5 gewend bent? G400 heeft geen acceleratie. Als ik het goed begrijp stopt je cursor net voor waar die moet stopen net of hij te kort komt, moet nog iets verder eigenlijk? Speel met acceleratie in Logitech software none/low/med/high dacht ik.
Nog iets 1800dpi op G5 zal zeker niet hetzelfde voelen als 1800dpi op G400 bijv. en als de issue werkelijk de acceleratie is zou ik toch leren om zonder te doen zeker voor FPS games. Acceleratie vind ik echt slecht en ALLE laser sensoren hebben positieve of negatieve acceleratie.
Pagina: 1