Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Opt-out mailings third party mails

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

• ajdales
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-11 15:18
Ik vind het persoonlijk helemaal geen probleem om bij de notificaties uit te gaan van opt out, maar bij de mailings door partners (https://secure.tweakers.net/my.tnet/mailabo) vind ik dit niet wenselijk. Op dit moment worden we niet genotificeerd dat je deze reclame gaat krijgen. Een opt-in of notificatie lijkt mij hier zeker op zijn plaats.

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik denk dat dit opt in is, of ik heb het reeds ooit (lang geleden) uitgezet, bij mij staan er in ieder geval geen vinkjes bij third party mailings.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

rob_erwt

What does this button do?

Het is opt-in voor zover ik weet? Weet je zeker dat je die vinkjes niet zelf ooit aan hebt gezet?

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• ajdales
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-11 15:18
Bedankt voor jullie input, ik weet niet zeker of ik dit ooit zelf heb ingesteld, of dat ik dit nooit eerder heb uit gezet. Als het bij jullie al uit is gebleven en dit geen nieuwe optie is, dan zal het wel aan mijn oorspronkelijke instellingen liggen. Gelukkig, dit hersteld mijn achting van Tweakers.net weer ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:34

crisp

Devver

Pixelated

Gelukkig maar; ik kan je iig verzekeren dat de vinkjes default uit staan :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.